Aviseringar
Rensa alla

Israel stal organ trots allt


Ämnesstartare

Flash:

Det tycker jag inte

Varför? Du säger ju att man ska döda terrorister, varför inte Israeliska terrorister då?

Flash:

De dödade inte palestinier för att stjäla deras organ, de tog organ från viken slumpmässig person som hellst vilket inkluderar Israeler.

I artikeln stod de att hennes son blev dödad för att han ansågs vara terrorist för att han hade kastat stenar på soldater. En 17årig pojke är en terrorist för att han kastat stenar, skrattretande..
Det med att motivet skulle vara att döda för att just ta deras organ, minns jag inte ha läst, det enda jag läste var att andra familjer vars söner och män också blivit dödade av soldater, tagits till Israel och senare kommit tillbaka sydda från magen till halsen. Är det fel att anta vad de lutar till? NEJ.

Sen har det ingen som helst relevans att de har gjort samma sak på deras "egna" och andra utlänningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Israelerna talde alltså sanning när de förnekade att de hade dödat palestinier och tagit organ från dessa, de stal ju från sina egna också.

Öh nej Israeliska styrkor dödade palestinier, deras organ plundrades sedan.


   
SvaraCitera
Flash

daisy:

I artikeln stod de att hennes son blev dödad för att han ansågs vara terrorist för att han hade kastat stenar på soldater.

Vad tror du nästa steg hade vart för honom?

Rosor eller en kalashnikov i famnen?

dazed_and_confused:

deras organ plundrades sedan.

Vadådå?
Inte som att de hade användning av organen när de är döda..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar de jävlarna [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Vadådå?
Inte som att de hade användning av organen när de är döda..

Man kan inte bara plocka ur organ hur som helst vafan. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Vad tror du nästa steg hade vart för honom?

Att han hade vuxit upp, gift sig, skaffat familj, och försökt skapa ett bra liv. Trots att det är svårt med Israel som terroriserar befolkningen.

Flash:

Vadådå?
Inte som att de hade användning av organen när de är döda..

Har du ingen som helst respekt eller? Undra vad du skulle ha tyckt om Israel hade gjort samma sak på Svenskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Israeliska myndigheter förnekade kraftfullt anklagelserna och israeliska befattningshavare kallade artikeln för ”antisemitisk”.

Varför i hela helvetet förnekade de först att de hade stulit organ? Fyfan för staten Israel säger jag... lögnaktiga, hycklande jävlar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Varför i hela helvetet förnekade de först att de hade stulit organ? Fyfan för staten Israel säger jag... lögnaktiga, hycklande jävlar...

Mm. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mm. [n]

Förtjänar faktiskt två tummar ner, eller flera... [n][n][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Förtjänar faktiskt två tummar ner, eller flera... [n][n][n][n]

Jävla Nazistiska anti-semiter vi är. [cute]


   
SvaraCitera
Flash

daisy:

Att han hade vuxit upp, gift sig, skaffat familj, och försökt skapa ett bra liv.

Knappast..

Hovnarren:

staten Israel = lögnaktiga, hycklande jävlar...

Ja, det är de ju.

daisy:

Har du ingen som helst respekt eller? Undra vad du skulle ha tyckt om Israel hade gjort samma sak på Svenskar.

Jag skulle nog inte brytt mig nämnvärt, jag har själv skrivit upp mig som organdinator! [y]

dazed_and_confused:

Man kan inte bara plocka ur organ hur som helst vafan.

Nej, det är klart att man inte ska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Knappast..

Troligen.

Flash:

Jag skulle nog inte brytt mig nämnvärt, jag har själv skrivit upp mig som organdinator! [y]

Hah jaja..


   
SvaraCitera

Ska bli väldigt kul o se Israels svar på detta [zzz] deras regering är ju väldigt snabba nu på att plocka fram anti-semit kortet och rasist kortet mot folk som är öppet kritiska mot dom [zzz] lär bli kul läsning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Nej, det är klart att man inte ska.

Mm det finns liksom ett visst protokoll ju. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blurk


   
SvaraCitera