Aviseringar
Rensa alla

Isteche döper om er till hårdrocksbasister-tråden


time
 time

Okej shoot

O


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Hej, härmed heter du "Ozo". Basist i det svenska stonerbandet Truckfighters. En jävla legendar (kan man nästan säga, om man gillar stoner dvs)

åhhh får mi o tänka på ozonlagret o sånto typ slemm!
passar mig jättebra för ja känner mig typ som slemm som alla ba försöker få bort o typ alla som inte vill ha bort mig dödar mig genom att spraya jättemycket spray så de blir hål i mig o sen ah
jättefint Rodnar
han såg rätt ball ut oxo
vill kunna spela sånt där bas 😀


   
SvaraCitera

JAGVILL!


   
SvaraCitera

ja

nåt stoner/doom/sludge/groove i så fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:
shoot

Du får bli John Leven, basist i Europe. Visst fan är det typ det sämsta man kan få, men jävlar vilken frippa! Cool
e9cd1a071fa2ad17f51b0f3d348e1466.png

dazed:
Köööör

Grattis, du är en av världens krigare, Joey DeMaio, basist i Manowar. Be proud of the sign of the hammer!

JoeyDeMaio1989Poster.jpg

time: Anmäl

Citera

Gene Simmons, KISS. Ta den, bara ta den!!

tumblr_m9cg1em11f1rnsrbto1_500.jpg

mynona:
Jaha...? 

Du får Bob Daisley, var endast med i Rainbow under en kort period. Dock var han inblandad i en av bandets kanske bästa album, "Long Live Rock 'N' Roll". Så, länge leve rocken!

Bob+Daisley.jpg

Fantastiskt:
JAGVILL!

Du är Frédéric Leclerq, den franska basisten i powermetal-bandet Dragonforce Cool

Fr%C3%A9d%C3%A9ric_Leclercq.jpg

Schism:
ja

nåt stoner/doom/sludge/groove i så fall

Nu jävlar i helvete blir du en stoner-basist, käre "Dixie" Dave Collins! Lirar i stonerbandet Bongzilla, tungt som fan.

8.jpg


   
SvaraCitera

Haha ja sämre får man leta efter 😀


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll: Du får Bob Daisley, var endast med i Rainbow under en kort period. Dock var han inblandad i en av bandets kanske bästa album, "Long Live Rock 'N' Roll". Så, länge leve rocken!

Ah. Tack isteche. Så fin. Fast det mest intressanta är alltid en motivering, ungefär som brkg så fint gavRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:
Haha ja sämre får man leta efter 😀

Ibland måste man ju bry sig om image mer än själva musiken!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Ibland måste man ju bry sig om image mer än själva musiken!

Ja, och de fick dem göra: Ian dock han var grym


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ah. Tack isteche. Så fin. Fast det mest intressanta är alltid en motivering, ungefär som brkg så fint gavRodnar

Det blir så himla svårt att göra motiveringar baserat på basister :((


   
SvaraCitera

kör Skål


   
SvaraCitera

Var är Robert Trujillo? Galen  


   
SvaraCitera

Ja taq!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brassballs:
kör Skål

Du är Paul Newton, originalmedlem i Uriah Heep. Det kanske inte säger så mycket, men Uriah är ett jävligt bra band, så klaga inte!

newton.jpg

Gruvan:
Ja taq!!

Eftersom du är en av få som tar hårdrock på riktigt allvar, så döper jag härmed dig till Cliff Burton. METALLICA!!!

Cliff-cliff-burton-32479956-1192-1920.jp


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Du är Paul Newton, originalmedlem i Uriah Heep. Det kanske inte säger så mycket, men Uriah är ett jävligt bra band, så klaga inte!

newton.jpg

Det är då ingen Duff, men han funkar fan bra ändå. Mycket glad


   
SvaraCitera