Aviseringar
Rensa alla

Isteche ger tvivelaktiga råd


Istechetvåpunktnoll:

Eftersom detta är ett forum där många "småttingar" hänger så tänker jag avvika, till en del, från originalkonceptet. Så glöm preparat blandat med andra preparat, se istället en hel säsong av en Entourage i sträck. Du kanske inte somnar så snabbt, men det är relativt smärtfritt.

hur fan kan du föreslå entourage till någon, du har tappat all min respekt som guru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

hur fan kan du föreslå entourage till någon, du har tappat all min respekt som guru

Nej, fortsätt dyrka mig. Du behöver en auktoritet att följa slaviskt, trots dålig smak.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Nej, fortsätt dyrka mig. Du behöver en auktoritet att följa slaviskt, trots dålig smak.

du är ingen fantomen längre, du är bara en kort kille i bastkjol som sitter utanför grottan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

du är ingen fantomen längre, du är bara en kort kille i bastkjol som sitter utanför grottan.

Guran är ett föredöme för oss alla i sin roll som undersåte.


   
SvaraCitera
time
 time

Hur berättar jag för min pojkvän att jag vill ta relationen till nästa steg och införa mer protein i vår diet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Hur berättar jag för min pojkvän att jag vill ta relationen till nästa steg och införa mer protein i vår diet? 

Ingen aning, jag anser att styrkan från Gud är hälsosammare än protein.


   
SvaraCitera

terrormat:
iste, du är nu på min shit list

Vem äre nu som härmas då??

Jag har blivit Newcastle-supporter sen några veckor tillbaks, är det en bra väg att gå, Isteche?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Jag har blivit Newcastle-supporter sen några veckor tillbaks, är det en bra väg att gå, Isteche?

Håll på så många lag som möjligt.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Håll på så många lag som möjligt.

Fyrtiofemdubbelmoral?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Fyrtiofemdubbelmoral?

Dubbelmoral är inget hinder.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Dubbelmoral är inget hinder.

Jag förstår ändå inte riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Jag förstår ändå inte riktigt

Det viktiga är inte att förstå, det viktiga är att man har en ståndpunkt som man håller vid med osakliga argument och ignorans. Skygglappar is the key to success!


   
SvaraCitera

Fkpaw:
Vad ska jag rita?

Bäbis


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: Sätt en annons i tidningen.

vilken tidning då? Jag har aldrig gjort det förr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

vilken tidning då? Jag har aldrig gjort det förr.

Baltiska dagstidningar.


   
SvaraCitera