Aviseringar
Rensa alla

IT-MEDIA


Ämnesstartare

MEDIA NTI WOOHOO LULEÅ HAHA


   
SvaraCitera

iamzzleeping:

Och vad kan jag lära mig där som jag inte redan vet?

Någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NTI e bra bör IT-media om du bor i GBG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk efter lite, vilka media ämnen är det du vill läsa?


   
SvaraCitera

iamzzleeping:

bra grund inför framtiden

Vilken framtid? Om det är utbildning du menar så skulle jag starkt råda dig till att inte välja IT-mediaprogrammet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tant Brun:

Vilken framtid? Om det är utbildning du menar så skulle jag starkt råda dig till att inte välja IT-mediaprogrammet.

Så du menar att jag skulle få jobb inom mediebranschen direkt efter gymnasiet om jag går IT-MEDIA, skulle inte tro det!


   
SvaraCitera

iamzzleeping:

Så du menar att jag skulle få jobb inom mediebranschen direkt efter gymnasiet om jag går IT-MEDIA, skulle inte tro det!

Det jag skrev var du kanske borde välja något annat ifall du vill läsa vidare, inget annat.


   
SvaraCitera

Nick15:

NTI e bra bör IT-media om du bor i GBG

NTI är VÄRLDENS BÄSTA MEDIASKOLA <3

(Det är INTE IT!)


   
SvaraCitera

Nick15:

NTI e bra bör IT-media om du bor i GBG

NTI är VÄRLDENS BÄSTA MEDIASKOLA <3

(Det är INTE IT!)


   
SvaraCitera

BleedingLovex:

MEDIA NTI WOOHOO LULEÅ HAHA

NTI FTW!
Dock går jag i Göteborg ^^


   
SvaraCitera

Jag märkte under gymnasiet att det jag är mest tacksam över med mitt gymnasieval är att jag hade en bra SYO-konsulent och en skola med många olika gymnasieprogram så att jag kunde välja bort ett ämne jag fullständigt hatade och läsa nåt jag hade mer nytta av istället [party]

Det är alltid bra att ha mycket matte, kemi, och fysik och/eller naturkunskap och engelska B, svenska B... många såna där ämnen som krävs för fortsatta studier... om man tror att man kommer fortsätta studera nån gång. Dessutom är det bra att satsa på bra betyg, så de övriga ämnena bör lämpligen vara nåt kul+givande, eller sådana man har lätt för om man vill satsa på bra betyg även i de "viktiga kurserna"... Vill man sikta på jobb direkt efter gymnasiet och inte tror att man nånsin kommer ha lust att plugga igen, då skulle jag satsat på nåt mer praktiskt.

Jag läste nån riktigt usel onödig skit-kurs under gymnasiets "individuella val" nu som jag ångrar en del efterhand, men vad kan man göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de har IT och de har Media

Hemlighet:

NTI är VÄRLDENS BÄSTA MEDIASKOLA <3

(Det är INTE IT!)


   
SvaraCitera

Nick15:

de har IT och de har Media

Men jag går ju på NTI, så jag vet väl det?

Det finns MEDIA (som jag läser)
och EL/IT, men det är en EL-Linje och heter inte IT utan EC/IT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlighet:

NTI FTW!
Dock går jag i Göteborg ^^

Okej, men ändån.. GO NTI 8D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera