Aviseringar
Rensa alla

It's all about context.


Ämnesstartare

döög:

är ju inte alls luddigt?

Eller jaha, bara ett vitt mellanrum på några pixlar mellan bilderna? Känns lite för rått.


   
SvaraCitera

Fattar inte bilden. Smart idé från början, men jag vet inte riktigt.. lite dåligt gjord typ.


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Eller jaha, bara ett vitt mellanrum på några pixlar mellan bilderna? Känns lite för rått.

ja precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Fattar inte bilden. Smart idé från början, men jag vet inte riktigt.. lite dåligt gjord typ.

Vad är det du inte fattar? Förstår ej hur du kan tycka den är smart ifall du inte förstår den. 😛 Men men, för att spoila fullständigt, kvinnan gråter, en tår rinner ner för kinden. På andra bilden är det ett foto av henne som rivs itu, på samma ställe som tåren. Tänk engelska; Tear, Tear.


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Tycks?

Alltså visst okej bild, men kunde vart snyggare


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

bild

Tycker den är riktigt sjysst. Tog det många försök innan du fick revan på rätt ställe? =)


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Men men, för att spoila fullständigt, kvinnan gråter, en tår rinner ner för kinden. På andra bilden är det ett foto av henne som rivs itu, på samma ställe som tåren. Tänk engelska; Tear, Tear.

Så långt fattade jag. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Så långt fattade jag. [zzz]

Men vad är det du inte fattade isåfall? -_- Och då du tycker den var dålig gjort, hur skulle du gjort den bättre? Jag vill gärna ha kritik som sagt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Tycker den är riktigt sjysst. Tog det många försök innan du fick revan på rätt ställe? =)

Fick flytta lite hit och dit, men gick rätt bra ändå. Här är originalbilderna som jag redigerade ihop. 🙂

originals.jpg


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Och då du tycker den var dålig gjort, hur skulle du gjort den bättre?

En bild på en tår, och en bild på något som "tears apart"/rivs isär, brevid varann typ.

Mr_Junkfood:

Här är originalbilderna som jag redigerade ihop. 🙂

..ungefär sådär, ja. Det där ser mkt bättre ut.


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Fick flytta lite hit och dit, men gick rätt bra ändå. Här är originalbilderna som jag redigerade ihop. 🙂

Bra jobbat [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

En bild på en tår, och en bild på något som "tears apart"/rivs isär, brevid varann typ.

Men, då försvinner ju typ hela syftet. För en som är lite djup kan det nog räcka med att visa den högra bilden jag gjorde. Det speciella med min bild är ju att rivningen är just där tåren skulle rinna, så koncepten blir kombinerade.


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Men, då försvinner ju typ hela syftet.

Nej, hur?

Mr_Junkfood:

Det speciella med min bild är ju att rivningen är just där tåren skulle rinna, så koncepten blir kombinerade.

Lite långsökt, tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Nej, hur?

Eftersom en stor del av syftet är att rivningen är där tåren skulle vart, så det är fortfarande en tår(tear) ifrån ögat. Långsökt eller inte, jag tyckte kombinationen var kreativ. 😛


   
SvaraCitera

Mr_Junkfood:

Långsökt eller inte, jag tyckte kombinationen var kreativ. 😛

Aja, okej. Alla har sin egen åsikt.. [ops]


   
SvaraCitera