Aviseringar
Rensa alla

j a vill ha en soul friend


Ämnesstartare

ja
hallå

nu har jag skaffat *många* vänner och bekanta. det äger. men d finns ingen jag känner som jag kan hänga med i 100% i vardagen och göra saker tsm med och SAMARbeta i tänket. jag vill ha en sån vän. [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Vilka veckodagar har DN sina kontaktannonser uppe i tidningen? Du kanske lyckas genom att lägga upp en annons där. Vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart bor du?[blush][blush]


   
SvaraCitera

Hej jag är här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Vilka veckodagar har DN sina kontaktannonser uppe i tidningen? Du kanske lyckas genom att lägga upp en annons där. Vem vet.

ja, kanske det...

m33lis:

vart bor du?[blush][blush]

i jönköping. du bor inte nära mig gumman 🙁

My dreams are her:

Hej jag är här.

du är väl inte samma sort som jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

i jönköping. du bor inte nära mig gumman 🙁

hur vet du vart jag bor? 🙁


   
SvaraCitera

enni:

du är väl inte samma sort som jag?

Tyvärr har jag inte haft möjlighet att få träffa dig personligen så jag kan inte riktigt uttala mig om vi är så att säga huggna ur samma sten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m33lis:

hur vet du vart jag bor? 🙁

vet ej fick långtbortkänsla

My dreams are her:

Tyvärr har jag inte haft möjlighet att få träffa dig personligen så jag kan inte riktigt uttala mig om vi är så att säga huggna ur samma sten.

nej det är svårt att avgöra via internet men du bor ändå långt bort från mig så skit samma. jag vill va med nån som bor nära mig så vi kan chilla ihop i vardagen.


   
SvaraCitera

enni:

nej det är svårt att avgöra via internet men du bor ändå långt bort från mig så skit samma. jag vill va med nån som bor nära mig så vi kan chilla ihop i vardagen.

Jorden är rund, allt kan hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Jorden är rund, allt kan hända.

ok mvh otålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

vet ej fick långtbortkänsla

aha okej, vet ej om jönköping är nära, låter ej så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag med. [sad]. Har en liten halvt, men bara online.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok ennie hur ska vi gå tillväga för att lösa detta problem tycker du

steg ett kanske är att leta runt se efter vilka alternativ som finns. när du funnit en lämplig kandidat kan du gå vidare till steg två:

skrid till verket och sprätta upp dennas hals med en rostig kökskniv, sedan avlägsnar du personens hjärna, värmer den fem minuter i mikron (750 w), tar ut den, saltar den och förtär den tsm med havrefras och snö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför sätter du dig inte på ett cafe och pratar med en som ser avslappnad ut? .. [cool]


   
SvaraCitera