Aviseringar
Rensa alla

J-Boys och J-Girls Raporterar in Direkt!


Ämnesstartare

Okay! Alla Japanese Tjejer och Japanese Killar Rapporterar in direkt! Frågan är! Varför älskar ni Japan!? 😀

Min Anledning är: Ultimat kultur och Fantasy! Underbar Musik, Det finns mindre hinder i Japan för att låta ditt sinne Exploderar i uttryck och passion!^^


   
Citera

Vet inte, fråga Martin. [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Även om jag nu skulle älska Japan, så skulel det aldrig falla mig in att kalla mig för "J-Boy", låter som något ord porrindustrin hittat på [party]

Förutom detta så gillar jag anime, räcker det för att få skriva i tråden? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar Sverige, är jag en S-BOY nu? [wink]

Kanske får brudar om man säger det "shaa soetnoes jag e S-BOY ska vi knulla?"


   
SvaraCitera

Efterblivet


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Efterblivet


   
SvaraCitera

trevligt land, människorna beter sig som folk.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha xD

Zhemchug:

Vet inte, fråga Martin. [blush]

Vem är Martin?:O

Buddah:

J-Boy", låter som något ord porrindustrin hittat på

Hahaha möjligt, Lite Ero är det ;).

Blivande_japan:

trevligt land, människorna beter sig som folk.

Haha, Stämmer bra^^. Blivande Japan? Vilken front jobbar du på för att du ska lyckas?^^

Okay Genre dags! Vilka Genre i japan gillar ni?^^


   
SvaraCitera
Åtta

Blivande_japan:

människorna beter sig som folk.

Jag tyckte att de flesta människorna betedde sig som mongon när jag var där.


   
SvaraCitera

För att de fortfarande förtrycker sina kvinnor öppet och är rasistiska på ett väldigt härligt sätt.

Nä, men allvarligt, det som är sjukt mycket bättre där än här är renligheten. Och bara en sån sak att de kunde ha dryckesautomater utomhus är jävligt fräckt, det hade ju aldrig funkat här.


   
SvaraCitera

Flow:

Haha, Stämmer bra^^. Blivande Japan? Vilken front jobbar du på för att du ska lyckas?^^

jadu, var väl när jag var 12 som jag hade det målet, nu ser jag mer realistiskt på det och hoppas kunna göra mitt femte år på civilingenjörsprogrammet i japan, om jag nu ska bli civilingenjör haha

Åtta:

Jag tyckte att de flesta människorna betedde sig som mongon när jag var där.

tycker du?[surprised]
Tyckte folk var väldigt hjälpsamma och trevliga och att de till skillnad från här visar respekt mot sina medmänniskor.


   
SvaraCitera

Flow:

Vem är Martin?:O

Lacostekrokodilen, halvjapan. [confused]


   
SvaraCitera
Åtta

Blivande_japan:

tycker du?[surprised]

Ja. Tillgjorda och konstiga människor som visade en otillbördig respekt för andra inte utifrån de personer de var, vad de hade gjort, eller hur de betedde sig - utan utifrån någon artificiell, meningslös hierarki. Nu betedde sig givetvis inte alla så, men en stor del av dem som jag träffade i alla fall.

Sedan blev de berusade väldigt lätt också. Någonting jag fann lustigt.


   
SvaraCitera