Aviseringar
Rensa alla

J-Rock, Gothic Lolita eller Rock/Goth/Punk?


Ämnesstartare

Vincenco:

du ser läskig ut

Hahaha tack^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Näe för att det är snyggt.

Det ser snyggt ut på en söt japan i dess rätta kontext, inte på någon random svensk.

Ledsen [sad][sad]


   
SvaraCitera

BasketCase:

Som jag sagt innan är jag alltid mig själv och har varit det i alla mina 22 år, tyckte bara det var lite kul att höra vad folk tycker för en gångs skull. Verkar som många har missförstått :S

Men även om jag bara ska gå efter vad jag tycker så måste jag säga att det är ganska trist. Det är så många som har sån stil... Sen är det ganska fult också (missförstå inte, det kan ju vara snyggt). [crazy]


   
SvaraCitera

Kan du inte bara köpa lite av varje och blanda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhannah:

Än sen? Om man ser ut som skit så är man i alla fall nöjd med vad man har på sig. Tror du det handlar så mycket om hur man ser ut? Mer om man faktiskt VILL HA PÅ SIG kläderna man bär.

Allt handlar om hur man ser ut. Jag vet inte hur folk som du tänker när ni matchar kläder men fan visst tänker man på Oskrivna regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Oskrivna regler.

Haha som att rosa inte "går" med turkos?
Gör som du vill när du klä på dig och var lycklig.
Jag går isf naken utan det minsta bekymmer om vilka kläder jag ska bära, och blir minst lika lycklig för det [bigsmile]


   
SvaraCitera

BasketCase:

Jag är liksom 22 år

OJ trodde du var typ 12-14 [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

Som jag sagt innan är jag alltid mig själv och har varit det i alla mina 22 år

Nu ljuger du.

hhannah:

Haha som att rosa inte "går" med turkos?
Gör som du vill när du klä på dig och var lycklig.
Jag går isf naken utan det minsta bekymmer om vilka kläder jag ska bära, och blir minst lika lycklig för det

Precis. Men i verkligheten fungerar det ju inte att gå naken så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

VAR DIG SJÄLV! Försök inte passa in i en kategori

Lyssna inte på vad hon säger. Den mänskliga hjärnan har begränsat med utrymme och kommer spara den för viktigare saker än någon de träffade för fem år sedan. Om du däremot direkt faller in i en kategori så är det mycket enklare att komma ihåg dig (dessutom finns det flera psykiatrier som hävdar att vi ändå kategoriserar precis allting), så att tillhöra en kategori är bra.

Dessutom så är grupptillhörighet ett grundläggande mänskligt beteende, det finns hur många studier som helst som visar att vi trivs bäst när vi tillhör en grupp av något slag.


   
SvaraCitera

BasketCase:

bilder på mig...

härre min gud

sluta försöka. var dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

OJ trodde du var typ 12-14

Okej förolämpning >.< brukar få höra 16-17 annars.


   
SvaraCitera

du såg minst sagt galen ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Dessutom så är grupptillhörighet ett grundläggande mänskligt beteende, det finns hur många studier som helst som visar att vi trivs bäst när vi tillhör en grupp av något slag.

Folk här verkar ha svårt att förstå. Jag har aldrig tillhört någon grupp och detta var mer bara en kul grej för att höra vad folk tycker, men jag fåpr ju inga svar, bara massa "var dig själv" vilket jag är och jag skrev att jag endå gjorde som jag själv ville från början, men folk här verkar kunna läsa dåligt:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BasketCase:

har väl aldrig tillhört en exakt stil

BasketCase:

Kommer givetvis göra som jag själv känner tillslut men vill endå höra lite vad andra tycker.

Folk som har kommenterat här verkar inte kunna läsa ordentligt. Ja ÄR mig själv, har ALLTID varit mig själv, ville bara kolla vad andra tycker för skojs skull men man får ju aldrig svar här för antingen så fattar folk inte eller så är de oseriösa.


   
SvaraCitera

BasketCase:

Okej förolämpning >.< brukar få höra 16-17 annars.

Nej men jag blev bara så chockad, liksom 22 år... jösses


   
SvaraCitera