Forumet - JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

451 0 36
farbror gugge:

ofta man fortf köper cdskivor :S

sluta. vi äkta fans köoer skivor finns inget värre än att ladda ner skit

dazed:

skivor är nice, dock så ska man köpa dom i trånga,mörka, stökiga skivbutiker som drivs utan större förtjänst i typ: borlänge centrum inte på ginza om det kan undvikas

hahaha. ja så ska det vara. i uddevalla har vi inte ens en musikaffär [cry] jag var tvungen att beställa skivan på internet, köpte 3 stycken [bigsmile]

Spana också in:

patrick bateman:

hahaha. ja så ska det vara. i uddevalla har vi inte ens en musikaffär [cry] jag var tvungen att beställa skivan på internet, köpte 3 stycken [bigsmile]

Är ju tvungen att åka Borlänge, bor ej i borlänge, hatar egentligen Borlänge, ett riktigt jävla skithål till stad, består av: en motorväg, järnväg, betong, kriminalitet och köpcentret kupolen (tunatutten i folkmun)- men butiken är nice [crazy]
davvelito:

Vilken, ?

hell: the sequel. eminems

dazed:

Är ju tvungen att åka Borlänge, bor ej i borlänge, hatar egentligen Borlänge, ett riktigt jävla skithål till stad, består av: en motorväg, järnväg, betong, kriminalitet och köpcentret kupolen (tunatutten i folkmun)- men butiken är nice

haha fyfan, låter mysigt. alltid nåt iaf

Tickstart:

Det hon menade var att ofta man köper annat än vinylskivor CD är så 90-tal

jag är aningen förvirrad nu. jag snackar inte vinylskivor. jag menade vanliga cdskivor

Slumpartad:

CD. Va fan lever du på 90-talet eller?

öh va? 90-talet var bra den lilla stund jag fanns. hände iaf bättre grejer då än nu. idag är jorden bara full av idioter som snor musik och filmer och artister som bieber och gaga

2000-talet suger
Leijonsparf:

cd-skivor är helt jävla värdelöst, och borde förbjudas snarast möjligt.

hahahaha är du helt jävla bang i skallen eller? sånt snack som förstör musiken

Cornucopia:

Menade att jag höll med din tes, lite dåligt förklarat. Inte så ofta folk klankar ner på dagens monotona skit-musik.

haha jo jag fattade, menade [n] åt dagens musik. men jo var lite kasst förklarat ändå. nej känns som om fler borde klaga på dagens musik, de enda jag känner är typ gamla människor
patrick bateman:

hahahaha är du helt jävla bang i skallen eller? sånt snack som förstör musiken

cd förstör musiken. jävla påfund. det kanske var bra när det uppfanns, men nu är det helt jävla efterblivet.

Cornucopia:

Menade att jag höll med din tes, lite dåligt förklarat. Inte så ofta folk klankar ner på dagens monotona skit-musik.

driver du? populärmusik överlag har varit monoton sen 60-talet, med få undantag.