Aviseringar
Rensa alla

ja d va asså bättre förr asså d va d


näe låtskrivarna är nog inte uppe mitt i natta[no-no]


   
SvaraCitera

NEMO:

punk

Ja, punkare måste ju verkligen ha musiköra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bara du som har dålig smak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belrondis:

Ja, punkare måste ju verkligen ha musiköra.

Ja.


   
SvaraCitera

Um var bättre förr.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Ja.

Varför? För att notera riffet och d-takten? Inte direkt symfonisk musik, ungefär som radiopop, men aggressivare.


   
SvaraCitera

Mmmmmmmmmmm fast det finns bra musiker nu också, men de är antingen lite svårare att hitta eller så är dom taskiga sell-outs. Musik var nog bäst 1950-2001.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belrondis:

Varför? För att notera riffet och d-takten? Inte direkt symfonisk musik, ungefär som radiopop, men aggressivare.

Du vet verkligen ingenting om punk iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

Lejonkungen-referens?

kanske [cute]


   
SvaraCitera

NEMO:

jag vill leva på 70-80talet.[sad]

Jag meeed! Allt var fan bättre då... Oh folk hade snyggare kläder! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jag vill leva på 70-80talet.[sad]

Vem vill inte det? 😛

Run Riot:

Oh folk hade snyggare kläder! [bigsmile]

Ditto ^^

Budolicious:

Är säkert så inom vissa genrer. Inte metalen dock. Det är bra att det är så.

Håller jag inte med om 🙁 All jävla Nu-metal ska ju ta över allt, 80's metal rules! [cool]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Um var bättre förr.

Sluta.


   
SvaraCitera

Asso till en början.. Allting handlar ju om vem man är. Vad man har öron för och vad som får en att känna en evig passion för just de tunes man diggar till..
Mycket handlar nog om vad man växte upp med för musik, men absolut inte alla gånger.. Så egentligen handlar det inte om att musiken blivit sämre, den har utvecklats.. folk som gör musiken är inte längre gitarr-solo fanatiker utan mjukvare missbrukare.. Men om man snokar runt lite så kan man hitta så under bar musik.. Det låter dock inte alls likadant ljud mässikt.. De flesta gamla låtar man oftast laddar ner nu mera är rippade från "LP" vilket ger en otrolig känsla det med..

Och om du vill ha lite tipps på nya band som håller funken/soulen levande om det är sådant du gillar så ställer jag gärna upp med lite tipps!

Pöss!


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Sluta.

wat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruento:

Håller jag inte med om 🙁 All jävla Nu-metal ska ju ta över allt, 80's metal rules! [cool]

Jag snackar inte om nu-metal, lovarej.


   
SvaraCitera