Aviseringar
Rensa alla

ja dreglar, ibland 😮


Ämnesstartare

Jag dreglar jättemycket i sömnen men enbart då jag är jättetrött.. Kan det ha något med det att göra? Att man dreglar när man är jättetrött eller dreglar mer när man är som tröttast? [surprised]

(random fråga pga brist på underhållning)
[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det kan stämma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

(random fråga pga brist på underhållning)

Den bidrog ej [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah kan också göra det 🙁 om jag ligger på sidan, me handen under kinden typ, kan jag känna att mungipan blir blötiz, jobbigt. trötthet påverkar inte för mig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill INTE veta hur äcklig din kudde är. [sad]


   
SvaraCitera

Dreglar om jag är täppt i näsan. Kan jag inte andas med näsan andas jag med munnen - och dreglar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör också, typ jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jo det kan stämma.

[cool]

ohYEA_:

om jag ligger på sidan, me handen under kinden typ

Yes! Usch, hatar att typ lägga mig i det HAHA fett äcklad och sur ja blir mitt i natten "/

Tickstart:

Den bidrog ej[crazy]

Va?[crazy]

Moonlight Sonata:

Gör också, typ jämt.

Vi bör leta efter svar till något som motverkar det, det är jobbigt och störande 🙁

Capture:

täppt i näsan. Kan jag inte andas med näsan andas jag med munnen

Naw xD fett söt hahaha
Ja brukar faktiskt inte dregla då dock[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Yes! Usch, hatar att typ lägga mig i det HAHA fett äcklad och sur ja blir mitt i natten "/

äh, ba torka me handen/täcket o lägg dig på andra sidan kudden om de blivit blött ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dreglade en gång på dagis, de andra barnen skrattade, jag dunkade huvuden mot sandlådskanten. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

o lägg dig på andra sidan kudden om de blivit blött ;D

aa brukar göra det ;d ser lite fläckar t.o.m. på baksidan av kudden, haha[cute][bigsmile]

fistforfight:

Jag dreglade en gång på dagis, de andra barnen skrattade, jag dunkade huvuden mot sandlådskanten.

Dunkade du huvudet i kanten för att dom skrattade? Nej men söt due.. Du måste vara en känslig pojke 🙁 *kramar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

aa brukar göra det ;d ser lite fläckar t.o.m. på baksidan av kudden, haha[cute][bigsmile]

men x) haha, soft ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket dregel är normalt?
– Det finns inget som är normalt eller onormalt mycket dregel. De barn som använder napp dreglar oftast mindre eftersom de automatiskt sväljer saliven när de har nappen i munnen. Barn utan napp kan vara blöta runt munnen hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Dunkade du huvudet i kanten för att dom skrattade?

Deras huvuden. [shake][blush]


   
SvaraCitera