Aviseringar
Rensa alla

Ja jag är bög


bra att man vågar stå på sig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

hur mycket gay är du då?

Förstår inte ens hur man kan vara olika mycket gay. Men jag är kanske ovanligt kåt och all min kåthet är riktad mot killar.


   
SvaraCitera

batleth:

Förstår inte ens hur man kan vara olika mycket gay.

batleth:

Jag leker inte, jag ÄR ubergay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

batleth: Jag leker inte, jag ÄR ubergay.

Det var ju han som sa uber gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jag är alltså trött på alla som klagar på att det är äckligt att jag är öppen med att jag är gay

Jag stör mig inte på att du är öppen med det, jag stör mig på att du gnider det i ansiktet på oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag stör mig inte på att du är öppen med det, jag stör mig på att du gnider det i ansiktet på oss.

Och skillnaden skulle vara???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Och skillnaden skulle vara???

De flesta straighta killar skapar inte trådar om att de är straighta. Vi skryter inte om hur jävla hetero vi är. Vi har inte bilder på tjejer och killar som hånglar. Vi baserar inte hela vår jävla identitet på vår läggning. Det är just därför jag stör mig på ungefär 90% av alla bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

De flesta straighta killar skapar inte trådar om att de är straighta. Vi skryter inte om hur jävla hetero vi är. Vi har inte bilder på tjejer och killar som hånglar. Vi baserar inte hela vår jävla identitet på vår läggning.

Jo, det gör ni visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jo, det gör ni visst.

Visst, du får gärna visa någon "normal" heterokille som skapar en tråd som heter "HEJ ALLIHOPA, JAG KNULLAR TJEJER" osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Jo, det gör ni visst

TEX

Varför letar du inte efter en pojkvän ? kanske gör dig mindre kåt


   
SvaraCitera
smisk

MARFUS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

MARFUS

Good one de skulle passa perfekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Visst, du får gärna visa någon "normal" heterokille som skapar en tråd som heter "HEJ ALLIHOPA, JAG KNULLAR TJEJER" osv.

Så du menar att det skulle vara ovanligt bland heterosexuella killar att tala om sex och brudar? Lawl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nick15:

Varför letar du inte efter en pojkvän ? kanske gör dig mindre kåt

Det gör jag men alla som jag gillar är hetero.


   
SvaraCitera