Aviseringar
Rensa alla

Ja må jag leva ~


Ämnesstartare

Ba för ja fyller år vill jag att ni ger mig en present 😀 ni kan inte gratta mig genom sms eller på stan så ni får ge mig tips lite olika saker 🙂

Läxa:
Except from Halmet, who is your favourite person in the play? Who is your least favourite person? Why? Compare them.

Jag har skrivit ungefär en halv sida där jag fått med allt jag egentligen behöver få med, men ändå: Någon som vet om vad jag kan skriva? Känns som att jag glömt något

Skola (gymnasium):
Någon som vet om linjen NV/SP (alltså en sammansatt linje) är bra? Någon som går/har gått på en sådan linje som kan hjälpa mig?
Är det 100% säkert att man inte får gå SP om man inte läser ett modernt språk?
Är Jensen gymnasiet bra?

Högskola/Universitet:
Vilka ämnen läser man? Matte, eng, sv, no, so? Eller bara kärnämnen + något man sj valt?
Kan man plocka bort NO om man läser juridik?

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vet inget av det, men grattis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Högskola/Universitet:
Vilka ämnen läser man?

Det som är relevant för det man läser, alltså inga allmänna kärnämnen utan enbart inom området för programmet man studerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary K:

vet inget av det, men grattis

Tack![party]

Viljans Triumf:

Det som är relevant för det man läser, alltså inga allmänna kärnämnen utan enbart inom området för programmet man studerar

Så alltså ingen ma, sv, eng? :O Säker? 100%?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Så alltså ingen ma, sv, eng? :O Säker? 100%?

Om du inte läser inom just de områdena så nej, och jag är säker, har studerat på högskola ett tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Om du inte läser inom just de områdena så nej, och jag är säker, har studerat på högskola ett tag

Så t.ex. juridik? Då är det ingen ma, sv lr eng? Psykologi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Så t.ex. juridik? Då är det ingen ma, sv lr eng? Psykologi?

Om du läser juridik så läser du kurser inom juridik och inget annat, såvida du inte själv väljer att lägga till andra kurser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Om du läser juridik så läser du kurser inom juridik och inget annat, såvida du inte själv väljer att lägga till andra kurser

Coolt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Viljans Triumf: Om du läser juridik så läser du kurser inom juridik och inget annat, såvida du inte själv väljer att lägga till andra kurser

Och tack[crazy][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera