Aviseringar
Rensa alla

Ja orkar inte så mkt mer


Ämnesstartare

Har värk i rygg å nacke pga en gammal trafikolycka, går på starka värktabletter som gjort att njurarna inte funkar, levern lika så. Har inte kunnat såva nånting på fyra dar, inte såvet riktit på ett par år, går runt som en påtänd knarkare å har fått en blodflödes blockering i hjärnan som gör att mitt minne e urkass. På råga av allt e ja riktit deppi å orkar inte me de här livet länge till. Men inget medlidande här nu tack..


   
Citera
Ämnesstartare

rumpludd:

Men inget medlidande här nu tack..

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpludd:

Har värk i rygg å nacke pga en gammal trafikolycka, går på starka värktabletter som gjort att njurarna inte funkar, levern lika så. Har inte kunnat såva nånting på fyra dar, inte såvet riktit på ett par år,

rumpludd:

går runt som en påtänd knarkare å har fått en blodflödes blockering i hjärnan som gör att mitt minne e urkass. På råga av allt e ja riktit deppi å orkar inte me de här livet länge till. Men inget medlidande här nu tack..

Låter väldigt tråkigt.

Gud kan hjälpa. vänd dig till Gud, läs om Jesus kristus!

Gud väsligne dig!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter ingen vidare.! Går du hos någon sjukgymnast eller så?


   
SvaraCitera

rumpludd:

Har värk i rygg å nacke pga en gammal trafikolycka

Hörde om någon ny sak mot sånt men kommer inte ihåg vad det heter enda jag kommer ihåg det fanns en klinik i skåne


   
SvaraCitera

Försök gå till en sjukgymnast, de kan göra undervärk med en, sedan kan det vara bra att skaffa en hobby som tar tid från en, så man slutar tänka på annat, för länge sedan så hade jag lite "tics" så att säga, då började jag med en hobby (warhammer) jag höll på så mycket att jag inte tänkte på ticsen längre så de försvann, det kan fungera på samma sätt mot beroenden av olika slag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sjukgymnastik funkar inte då dom tycker att vila ska va bäst. Hobby, hmm de e inte så mö ja kan göra utan få värk. Vända mej till gud, ursäkta mej men får ja tag i han som körde på mej lär ja inte komma dit. Men de finns folk som mår sämmre än va jag gör, men de e för mej en gåta hur dom står ut. Ja står i alla fall inte ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

undervärk

vestibulit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpludd:

Vända mej till gud, ursäkta mej men får ja tag i han som körde på mej lär ja inte komma dit

-Ty om ni förlåter människorna deras överträdelser, skall er himmelske Fader också förlåta er. Men om ni inte förlåter människorna, skall inte heller er Fader förlåta era överträdelser.

(Matt 6:14-15)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inflammation i hjärnan.

Inget medlidande, tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MatthewAndLuke:

-Ty om ni förlåter människorna deras överträdelser, skall er himmelske Fader också förlåta er. Men om ni inte förlåter människorna, skall inte heller er Fader förlåta era överträdelser.

(Matt 6:14-15)

kan du det där utantill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade velat ha lite starka värktabletter


   
SvaraCitera

Whiplash?

Är de det så vad är det för smärtstillande du äter? Sök till närmaste smärtklinik för något måste göras åt det. Jag vet att en Whiplash aldrig kan bli helt bra men någorlunda bättre i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MatthewAndLuke:

Gud väsligne dig!

"mina föräldrar tror att jag lider av psykiska störningar

lid med mig, psykopat"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

mina föräldrar tror att jag lider av psykiska störningar

vrf


   
SvaraCitera