Aviseringar
Rensa alla

ja ska aldrig va hemma me mina barn


you go girl :P:P


   
SvaraCitera

Jag önskar dig ett lycka till redan nu. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Om du är sugen på barnpassning rekommenderar jag varmt Nanny Poppins som har grymma barnvakter.

Fungerat helt problemfritt för mina småsyskon.

Är utbildade dessutom.


   
SvaraCitera
Exner

Nej


   
SvaraCitera

jag var ungen på dagis och senare fritids som alltid blev upphämtad sist av alla ungar, runt 18-snåret varje vardag. Var ej så jävla kul. Avskydde stället. Gråter Det har visserligen sina fördelar när en blir lite äldre och föredrar viss distans till dem etc. 🙂 


   
SvaraCitera

Oj, vad utdaterad tråden är Rodnar


   
SvaraCitera
mens
 mens

Usch vad hemskt det var att bli hämtad sist som liten 🙁 om det inte var någon annan unge där man kunde leka med dvs men när det bara var en själv och den i personalen som skulle stänga som surt satt och tittade på klockan var det inte kul. Hade dock en asbra fröken som hette Ingerd som brukade läsa för mig när hon stängde. Hon var så bra <3 tror inte att hon fattade vad det gjorde för mig.

Kände inte så många på fritids till en början och var alltid kvar sist vilket jag ej var van vid från dagis. Minns så tydligt en gång när jag och andra ungar satt i ett rum och lyssnade på aqua några av dem mimade. Ute var det mörkt och jag ville hem pga fick inte mima pga skulle inte vara med i skolans mimtävling. Dr Jones lyssnade vi på. En fröken kom in och sade att ingen hade tid att hämta mig men att en kille på ett annat fritids bodde i närheten av mig så jag skulle gå hem med honom och hans storasyster som skulle komma och hämta honom.
Minns att jag oroade mig för att de inte alls skulle åt mitt håll och helt irra bort mig. Fast nästan lika tråkig var det ju att gå hem när man lekte något roligt iof. Men snart började det fler ungar på fritids och jag lärde känna fler så det var jättekul där sedan. Får dock fortfarande en klump magen när jag hör Dr Jones.


   
SvaraCitera
mens
 mens

vem behöver samtalsterapi när man bara kan kräkas ur sig grejer sådär


   
SvaraCitera
reben

tkte de va mysigt att va kvar sent
mindre mysigt va de väl att dom få ggrna de hände va d pga pappa glömde bort


   
SvaraCitera