Aviseringar
Rensa alla

Jä*la drömjä*el!


Ämnesstartare

Innan någon börjar läsa denna text så vill jag att ni ska veta att jag inte läst igenom den, så ni hittar säkert en massa irriterande felsteg + att jag endast lägger ut den för att jag älskar att berätta om mina drömmar, men detta är en sådan dröm jag verkligen inte kan berätta för någon om. Sen så vet jag inte riktigt om jag placerat den i rätt kategori heller...

Bredvid mitt hus så finns en skog, men innan skogens början så ligger en lång uppförsbacke. Där står han, där står dem. På staketet står en tjej (som jag verkar känna väldigt bra) som pratar engelska, men förstår lite svenska. Vi ska köra någon konstig lek, jag har i drömmen för mig att den är lik den svenska ”ryska posten” då jag frågar henne vad fan detta var för någon lek vi lekte. Bakom henne stod alltså runt sju stycken deltagare, och jag på andra sidan, alltså på min trädgård. Av dessa sju deltagare så vann en av dem leken på något vis, och fick tillåtelse att hoppa över staketet och fram till mig sprang han. Jag var dryg och tillbakadragen. Det poffades helt plötsligt fram en säng. Det var någonting konstigt med sängkläderna, det var meningen att de skulle matcha våra kläder eller något sådant liknande. Helt plötsligt så står min vän Alice där och säger ungefär ”Ohoh, ett blått täcke” och blinkar ont med ena ögat. Jag lägger mig på ena sidan av sängen och killen på andra. Vi pratar inte. Vi gör ingenting. Sedan minns jag ingenting fram tills att han håller om mig. Hårt. Och jag håller om honom, svagt. Det kändes så jävla äkta, och känslan som kröp i kroppen på mig kan vara det bästa jag känt i hela mitt liv. Det var då jag uppfattade att jag drömde. Det kommer någon helt plötsligt och vill skoja runt med mig, ni vet på ett sådant sätt som är irriterande, men ändå inte. Så jag reser mig upp från hans varma sida och blir…. flummig? Jag skrattar, och när jag är tillbaka vid sängen så ligger killen där med armen utstickandes från sängen och ser bara ledsen och besviken ut. Jag ser att det är blött under sängen och där jag legat är nu ett stort hål. Då säger jag, på skoj, för att muntra upp honom ”Oj, ser visst ut som att jag kissat på mig”. Under denna dröm har det flera gånger hänt att det ligger runnet vatten, det har jag tagit som att något försvunnit. Han bara stirrar rakt ner i golvet från sängen han fortfarande ligger i och säger ”Du vill inte ha mig, va?”. Då svarar jag med ”Det är klart att jag vill ha dig.” och undrar samtidigt vad detta handlar om. Då svarar han med någonting om att jag kastat iväg någon biljett jag hade i min ficka. Min vän Alice drar mig från honom och säger samma sak, men jag är dödssäker på att jag inte slängt iväg någon biljett. Jag letar i mina fickor och hittar den i min bakficka, springer tillbaka till honom och förklarar det. Sedan får jag krypa ner hos honom igen. Jag minns inte hans utseende, men jag minns känslan när jag såg honom i ögonen. Vi ligger där, jag tar fram min biljett, och vad är det?!?! Massa gratis inträden och åkband till gröna lund. Då ska tydligen jag, hans lillasyster och han åka dit tillsammans. Det nämns någon gång att han bor långt nere i Sverige, och helt plötsligt är vi inte i Svealand (där jag bor). Sedan så säger han att han vill visa mig hans ställe där han bodde förut. Då får vi skjuts dit har jag för mig, av en gubbe med en blond tjej som verkar vara killens ex flickvän. Snygg som tusan minns jag att jag tyckte att hon var. När vi väl var framme vid huset så ville killen duscha, och så stod jag och höll för en dörr då jag inte ville att den blonda tjejen skulle se honom duschandes. Men det slutar med att jag själv står och tjuvkikar. När gubben sedan ska skjutsa hem oss, så släpper han av mig och killen vid ett så vackert ställe och lämnar oss ensamma medan han säger ”Jag släpper av er här utan *den där tjejens namn* så ni får lite tid för er själva”, och så blinkar han med ena ögat. Och så går vi där, med himlen rosa och hand i hand. Sedan vaknar jag och faktiskt SAKNAR honom. Hur knäppt är det på en skala från 1-10. 10, tack.

Hade även en dröm inatt om lesbiskt sex (vilket är det enda sex jag någonsin haft men inte alls trivts med).

Men ja, vad kan detta betyda? Jag har aldrig tyckt om en kille/tjej på det viset p.g.a rädsla. Men nu längtar jag bara till att ha någon att bry sig om så galet mycket. ÅHHHHHH. Nu ska jag sova med hopp om att han kommer och räddar mig från hajar, godnatt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag förstår inte vad problemet är. Är du rädd att du inte ska hitta någon i verkligheten som är lika bra som personen du drömmer om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömmar är till för att fucka upp den vakna tiden på dygnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Jag förstår inte vad problemet är. Är du rädd att du inte ska hitta någon i verkligheten som är lika bra som personen du drömmer om?

Ja, ungefär så. Det känns liksom läskigt att tycka om någon lika mycket som sina föräldrar och sin närmsta vän, fast på ett helt annat sätt. Alltså ja, det är för mig galet förvirrande.

OF 5:

drömmar är till för att fucka upp den vakna tiden på dygnet.

Jag håller med till 100 %.


   
SvaraCitera

hejhejapabooii:

Han håller om mig. Hårt. Och jag håller om honom, svagt. Det kändes så jävla äkta, och känslan som kröp i kroppen på mig kan vara det bästa jag känt i hela mitt liv. Det var då jag uppfattade att jag drömde.

Hahahahaha, been there.


   
SvaraCitera