Aviseringar
Rensa alla

jae rädd för att föda barn D:


Ämnesstartare

det 'r annorlunda närm an är REDO
som med sex
spyr på det när man är under tio

sen vill man ha det
gillar det
har sex

och sedan när man är sjutton, fyfan vad hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart du är rädd! det råder stor sannolikhet att du spräcker fittan liksom!


   
SvaraCitera

Angelize:

lugnt säga att utvecklingsstörda gör mindre skada än "vanliga" människor här i världen.

Njae e la bara se på regeringen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill ha barn [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju betala en surrogatmamma för att va gravid och föda åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer få celluliter och bristningar över hela dig, hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe that's the price you pay[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du planerar väl inte barn inom de närmsta fem åren? [tard]


   
SvaraCitera

Jag ser fram emot att vara gravid, handla babykläder och gå på mammayoga. Jag ser även fram emot min förlossning (kejsarsnitt, helt klart) och att hålla ungen och gosa med den det första dygnet.

Sen vill jag inte vara med mer, palla barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inget krav på att man överhuvudtaget ska skaffa barn, det är faktiskt bättre att inte göra det


   
SvaraCitera

Så du vill gå runt & lida i 9 månader, med en stor böld på magen?
Och inuti denna äckliga böld ligger en massa inälvor, däribland något som kallas unge.
Och du vill ha denna unge?
Som kommer förstöra ditt liv? Kladda runt osv?

Well,

GOOD LUCK!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det inte. Ta hand om barnen som redan finns och som inte har några föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch alltså

varje gång jag tänker på gravida kvinnor blir jag så jävla illamående :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantah:

Och inuti denna äckliga böld ligger en massa inälvor

Man har inälvor i kroppen annars också, om du inte tänkt på det.

Fantah:

Så du vill gå runt & lida i 9 månader, med en stor böld på magen?

När man väl är redo för barn så är nog synen på graviditet inte som din. Tack och lov.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag känner att jag vill ha barn väldigt ofta..[tard] Fast känner dock lika ofta att jag inte vill men iaf..

Du ska nog vänta tills du känner dig helt redo. Suget efter ban går upp och ner.
Förmodligen försvinner den värsta rädslan och äcklet inför att föda barn med åren.
I vilket fall som helst borde det inte vara ett problem för dig nu då jag antar att du inte planerar att skaffa barn den närmaste tiden.[smile]

detberorpå:

Jag undrar om det finns ett annat sätt att få ut barnet på.. Ett smärtfritt sätt[crazy]

Nej, inte med dagens vetenskap. Föda naturligt, kejsarsnitt, surrogatmamma, adoptera är de sätt som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

medan en vanlig förlossning gör ont för stunden (hur lång den stunden nu är oroar mig ännu mer då det tog min mor mer än 10 timmar)

Min brors flickvän hade ont i säkert en vecka (om inte mer) och hade svårt att röra sig och ta sig upp när hon satt osv. [tard]


   
SvaraCitera