Aviseringar
Rensa alla

jäävla idiot!!


Ämnesstartare

Åh, orkar inteee [tired]
Med mig själv, alltså. Har gått och blivit kär. Vore vara omöjligt. Efter vad han gjort. Asså [mad]

Vill inte men ändå vill jag så mkt [sad]


   
Citera

[sad] naaaw


   
SvaraCitera

men sluta med det då [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men sluta med det då

Men går inte [sad] Älskar hnm o har liksom inte velat inse det, så tröckt tillbaka det liksom. Men nu äre framme.

ChickiBull:

naaaw

[sad] TRÖSTA MIG [cry]


   
SvaraCitera

jobbit hörru


   
SvaraCitera
Lunos

nu när du ändå gjort än tråååd så kan du väl skriva lite mer så man får veta hur de ligger till?[love]

// extremt nyfiken typ!!!!


   
SvaraCitera

Tänk på de elakaste handlingarna + ord du kan komma på som personen gjort eller kan bli beskriven med.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lunos:

nu när du ändå gjort än tråååd så kan du väl skriva lite mer så man får veta hur de ligger till?

Aa aki. Det är iaf min före detta..
Han liksom strulade till det för sig var otrogen en gång, han sa de rakt ut och jag blev iallafall skitarg. Liksom stormade ut och har knappt pratat med han sen dess. Tänkt att han är en idiot, bara fokuserat på det dåliga i förhållandet. Men nu tror jag iaf han har tjej elr så äre bara ragg eller så, men blev iallafall fett avundsjuk när jag såg dem tillsammans. Tänkte hon är inte bättre än jag, sen kom jag på att JAG gjort slut. (Obs inte denna tjejen han vart otrogen med) Var typ några dagar sen, efter det har jag inte kunnat sluta tänka på alla underbara stunder vi haft, hur underbar HAN är osv.. Dööör [cry]


   
SvaraCitera

ellebellebi:

[sad] TRÖSTA MIG [cry]

Försökte ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Tänk på de elakaste handlingarna + ord du kan komma på som personen gjort eller kan bli beskriven med..

Gjort det hur länge som helst, går inte mer. Ser bara allt bra nu. [tired]


   
SvaraCitera

ellebellebi:

[cry]

Skapa nya underbara stunder med en annan underbar pojk [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Försökte ju

Kastar snart en tallrik i golvet, så du vet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Skapa nya underbara stunder med en annan underbar pojk

Vill inte [sad] Kan inte.


   
SvaraCitera

ellebellebi:

Vill inte [sad] Kan inte.

Tror man alltid när man är kär/olyckligt kär/har blivit dumpad osv. Men det kan man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Tror man alltid när man är kär/olyckligt kär/har blivit dumpad osv. Men det kan man.

MEN saken är den att jag vet att han fortfarande älskar mig. Han påminner mej om de varje gång han får chansen. Vet bara inte om jag vågar. [sad]


   
SvaraCitera