Aviseringar
Rensa alla

jäkla busschaffisar


Ämnesstartare

tkr d e enormt irriterande när man kommer springandes mot bussen (dvs möter chaffisen typ) och när man är 20 m från bussen så kör han iväg?!?!?!?!?!

han har liksom stått och glott på mig ganska länge medan jag sprang på en folktomt ställe mot bussen (obs hade ej springkläder på mig så han kunde ej tro att jag bara nöjesmotionerade) men ÄNDÅ KÖR HAN IVÄG

Vad tycker ni, gjorde chaffisen rätt lr fel?

har åkt med en buss som börjat köra iväg så kom ngn cyklande och viftade lite till busschaffisen och då stannade han och väntade på att cyklisten skule komma fram till cykelstället och låsa cykeln. Om dagens chaffis väntat bara 20 sek hade jag hunnit med :C


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

obs är extra arg pga är dödssjuk nästan och sprang jättesnabbt och det kändes som om mitt hjarta skulle ploppa ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fel

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de flesta är idioter

inget konstigt med det

jag såg en gång hur bussen körde på en gubbe och sen fortsatte sin runda tills han kom tillbaka och polisen tog honom

dummaste jag nånsin sett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken bajshög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch för såna!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han knaske redan var sen :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han knaske redan var sen :c

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vad tycker ni, gjorde chaffisen rätt lr fel?

buss chaufförer är böghoror hela bunten, såklart han gjorde fel[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Busschaufförer är väldigt olika. En sak man ska veta dock är att eftersom busschaufförer jobbar under enorm stress är det nog rätt svårt för dom att ha en bra dag eller vara på gott humör etc.. Han gjorde inte rätt, men han gjorde det som inte är det minsta ovanligt. Har själv varit med om detta många gånger på tiden då jag åkte mycket buss. Det är irriterande, men jag vet åtminstone vad som får dom att göra så.

Och jag kan säga såhär också. Om detta är på ett ställe där bussen går max var 10e minut hade jag nog gjort samma sak. Inte automatiskt, men det beror på hur min dag hade varit, hur jag ligger till när det gäller tidtabell och andra faktorer.

Jag har varit med om situationer du beskrivit där busschauffören oftare kört än väntat. Så även om dom som kör är fler än dom som väntar så finns det ändå en hel del som väntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

buss chaufförer är böghoror hela bunten,

De och sär skrivare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

De och sär skrivare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tog ut sin bitterhet på dig.
Onajs.
Men sen är det ju också så att det är fler som ska åka med bussen, och de har inte tid att vänta på eftersläntrare. Även om detta fallet var lite väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dum busschaufför! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

De och sär skrivare...

det är värre att vara en genomdålig Busschaufför[mad]


   
SvaraCitera