Aviseringar
Rensa alla

Jämtland


Ämnesstartare

Tjena! Förlåt för detta otroliga tråkiga forum men jag tänkte prata lite om Jämtland. Bor där i en liten håla men sak samma det är kallt som i helve...var faktiskt minus grader två dagar..åh hatar Jämtland. Ska flytta till Kalifornien om ca 7 år *yes* 


   
Citera

Jämtland verkar gött.


   
SvaraCitera

Så tåga
vi tillsammans bort
mellan Jämtlands gröna ängar
bort mellan nyland som prunka
fulla av bröllopsblomsters prakt.

Så skåda vi med gamman hän
över berg i blåa fjä.....


   
SvaraCitera

tyckte om jämtland lite i början.


   
SvaraCitera

jämtland är soft. Bortsett från tönteriet med presidenten osv. Lever ewert fortfarande förresten? tycker han sett lite risig ut senaste ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:
jämtland är soft. Bortsett från tönteriet med presidenten osv. Lever ewert fortfarande förresten? tycker han sett lite risig ut senaste ..

Jadu..hatar Jämtland så har ingen aning. Det ända jag vet att det är kallt och blött jämt. Hehe. 


   
SvaraCitera

murare:
jämtland är soft. Bortsett från tönteriet med presidenten osv. Lever ewert fortfarande förresten? tycker han sett lite risig ut senaste ..

han kunde posera på bild i länstidningen för några veckor sen iaf... men såg ju ut som gemene uteliggare...


   
SvaraCitera

OF 5:

han kunde posera på bild i länstidningen för några veckor sen iaf... men såg ju ut som gemene uteliggare...

Där ser man! kämpar in i det sista, kan inte vara lång tid kvar han orkar sitta alltså.

NetSize:

Jadu..hatar Jämtland så har ingen aning. Det ända jag vet att det är kallt och blött jämt. Hehe. 

orka hata jämtland. Det är nice. Vart vill du flytta?


   
SvaraCitera

Vandrade där en gång, i fjällen, det är bland det bästa finaste underbaraste jag gjort.

Orka flytta till USA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

Där ser man! kämpar in i det sista, kan inte vara lång tid kvar han orkar sitta alltså.

orka hata jämtland. Det är nice. Vart vill du flytta?

Vill flytta till Kalifornien och där vill jag bo i Sacramento eller LA. Skulle kunna tänka mig att bo i Florida också. 


   
SvaraCitera

vi kan byta stad om du vill, det är fortfarande sommar där jag bor, vi har 14 grader varmt om nätterna och 20+ på dagarna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vi kan byta stad om du vill, det är fortfarande sommar där jag bor, vi har 14 grader varmt om nätterna och 20+ på dagarna 

Visst,här har vi typ nollgradigt om nätterna och inte högre än 12 + på dagarna. Det blåser och solen lyser knappt och det regnar jämt. Det var vara från dugg regn till spö regn. 🙂 Men byter gärna. Går med shorts och linne ink foppatofflor fortfarande 😀 


   
SvaraCitera

NetSize:

Vill flytta till Kalifornien och där vill jag bo i Sacramento eller LA. Skulle kunna tänka mig att bo i Florida också. 

why


   
SvaraCitera

NetSize: Visst,här har vi typ nollgradigt om nätterna och inte högre än 12 + på dagarna.

Fan vad underbart, sådan hösten skall vara jue!!! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

why

För Kalifornien är underbart förutom jordbävningarna. 😛


   
SvaraCitera