Aviseringar
Rensa alla

järn, jag gjorde en playlist till dig


hmpf
 hmpf
Ämnesstartare

och till alla oss andra lonely souls

Tillåt mig presentera Lyxgråtrunk:

sätt på shuffle så blir det bra.

Kom gärna med förslag på fler låtar som passar ihop med dom andra!


   
Citera
Ämnesetiketter

Martha är ju gråtlåten nummer ett, vilken jävel till låt. 


   
SvaraCitera

får ja testa lyssna på de?
du är jätte snäll isf


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf
Ämnesstartare

dazed: Martha är ju gråtlåten nummer ett, vilken jävel till låt.

Ja, fyfan. Gråter

ennie: får ja testa lyssna på de?
du är jätte snäll isf

Kör på bara.


   
SvaraCitera

hmpf: Kör på bara.

ja orka inte


   
SvaraCitera

hmpf:

Ja, fyfan. Gråter

   

Samma som med Hope That I don't Fall In Love With You och Invitation To The Blues, Waits som lyckas var så cool och patetisk på samma gång, varje man och säkert många kvinnor kan relatera. 


   
SvaraCitera

en som jobba här sa ja ska gå in på Youtube å lyssna på en som hetter Total


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf
Ämnesstartare

dazed: Samma som med Hope That I don't Fall In Love With You och Invitation To The Blues, Waits som lyckas var så cool och patetisk på samma gång, varje man och säkert många kvinnor kan relatera.

Har ärligt talat inte pallat lyssna in mig så mycket mer på honom. Den ena låten åker rakt in i hjärtat, mitt-i-prick. Drar med sig dåligt mående även när man är på topp! Men det är precis som du beskriver det. Ska lyssna mer.

ennie: en som jobba här sa ja ska gå in på Youtube å lyssna på en som hetter Total

Av vem då?


   
SvaraCitera

hmpf: Av vem då?

de sa han inte


   
SvaraCitera

hmpf:

Har ärligt talat inte pallat lyssna in mig så mycket mer på honom. Den ena låten åker rakt in i hjärtat, mitt-i-prick. Men det är precis som du beskriver det. Ska lyssna mer.
   

Det är 70-tals-Waits man bör lyssna till om man vill har kärlekskrankt fyllolåtar att komma hem och varva ner till medan Whiskyn ännu håller än fången efter en halvlyckad utekväll.


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf
Ämnesstartare

dazed: Det är 70-tals-Waits man bör lyssna till om man vill har kärlekskrankt fyllolåtar att komma hem och varva ner till medan Whiskyn ännu håller än fången efter en halvlyckad utekväll.

Just så. Hope That I don't Fall In Love With You åkte in på listan.

Såg att vi hade Closing Time-vinylen på jobbet. Kanske ska ta och plocka upp den för en billig peng.


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf
Ämnesstartare

ennie: de sa han inte

Smart guy.


   
SvaraCitera

hmpf:

Just så. Hope That I don't Fall In Love With You åkte in på listan.

Såg att vi hade Closing Time-vinylen på jobbet. Kanske ska ta och plocka upp den för en billig peng.

Där hör den djävlar i mig hemma tycker jag, grym.

Det tycker jag tveklöst du ska göra, klassiker och ett jävligt snyggt omslag också.


   
SvaraCitera

allt som börjar me walker brothers e bra


   
SvaraCitera

men denna playlist e inte tillräckligt mkt 16 clumsy and shy


   
SvaraCitera