Aviseringar
Rensa alla

Jättar - Bevis för att människan var större förr! Bevisar även att vi inte kommer från apdjuren!


Åh dödsguden, jag skulle så gärna vilja få veta vem du egentligen är. Inte orkar du vara ett jätteambitiöst troll, som jag trodde förr. Jag har blivit mer och mer övertygad om att du är en riktig person. Vad som är felet på dig har jag funderat på, och om du är riktig skulle jag starkt misstänka schizofreni.
Vad tycker du om schizofreni? Har du några misstankar och konspirationsteorier om diagnosen? Det skulle vara intressant att höra.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Dödsguden:

Nord är en riktning, medan Mannen och Kvinnan är skapelser! [no-no]

Menade att det är en totalt ointressant fråga utan svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Åh dödsguden, jag skulle så gärna vilja få veta vem du egentligen är.

Jag är precis som du, en evig andesjäl, en evig minigud, en evig fragmentarisk del av Gud, allas vår gemensamma Skapare!

Vi hör egentligen inte hemma här i den temporära materiella världen, utan i den eviga andliga världen, där man slipper att födas och dö om och om igen, där man slipper karma och reinkarnation!

Eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Menade att det är en totalt ointressant fråga utan svar.

Hur vet du att det inte finns några svar? [confused]


   
SvaraCitera

Den här tråden är alldeles för tråkig för att jag ska posta i den !


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vi hör egentligen inte hemma här i den temporära materiella världen, utan i den eviga andliga världen, där man slipper att födas och dö om och om igen, där man slipper karma och reinkarnation!

Och du baserar detta, antar jag, på några gamla skrifter nerskrivna av galna och vidskepliga gubbar med psykologiska problem? Ajaj, inte bra. Dags att växa upp snart kanske?


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Åh dödsguden, jag skulle så gärna vilja få veta vem du egentligen är. Inte orkar du vara ett jätteambitiöst troll, som jag trodde förr.

Han är känd både i Flashback och UM.

Jag tror att man kan ta reda på hans namn ganska lätt.

Du tillhör Hare Krishna inte sant?

Är det inte viktigare att bemästra din egen hjärna/mind med hjälp av yoga än att att försöka övertyga alla andra?

På så sätt kan du ju påverka mycket mer än vad du kan göra på 1000 livstider.


   
SvaraCitera

Det där är ju Aliens.[smile]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vad beror det på att det vetenskapliga etablissemanget undanhåller oss dessa arkeologiska fakta om våra förfäder jättarna?

Finns ju fler bevis på att vi var mindre och hade kortare livstid. Refererar till fossil, äldre skrifter, bibeln osv.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

(vilket även bekräftas av Bibeln)

[zzz]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Dödsguden:

Hur vet du att det inte finns några svar? [confused]

För att det antagligen är lite små svårt med bevisningen. Och inga bevis, inget svar.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Bevisar även att vi inte kommer från apdjuren!

jag kan också posta länkar:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed
och sök på human evolution 3178 artiklar av riktiga vetenskapsmän är gjorda. det är 3000 fler än vad du har. Och om det nu finns så mycket bevis förr att det funnits jättar varför är inte det allmänt känt? jo för att det är trams!!!


   
SvaraCitera

Ganska intressant teori dock. Tror inte ett dugg på det, men roligt att du är så engagerad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Är det inte viktigare att bemästra din egen hjärna/mind med hjälp av yoga än att att försöka övertyga alla andra?

Har man nåt gott att komma med, så ska man dela med sig!

Eller hur? [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

köttfärssås:

Finns ju fler bevis på att vi var mindre och hade kortare livstid. Refererar till fossil, äldre skrifter, bibeln osv.

Helt fel!

Bibeln säger att vi hade en mycket längre livstid förr!

Vi lever ju i Kali yuga nu, den tidsålder där man har kortast livstid:

http://en.wikipedia.org/wiki/Kali_yuga

[y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

qazedctgb:

...riktiga vetenskapsmän...

Är man en riktig vetenskapsman om man blundar för allt som motsäger den flummiga evolutionsteorin? [no-no]


   
SvaraCitera

Schism:

weed

nice


   
SvaraCitera