Aviseringar
Rensa alla

jätte orolig


Ämnesstartare

hej allihopa jag har trång förhud så min förhud dras inte tillbaka av sig själv när jag får stånd det är ganska jobbigt för att jag undrar vad tjejer ska tycka osv känns lite läskigt [tard] när jag drar bak förhuden ordentligt kan det svida jätte mycket när jag rör vid ollonet det är också drygt som fan jag har haft det här problemet i 3 år och jag mår alltid dåligt på grund av detta men jag vill inte prata med någon vuxen om det minst av allt på ungdomsmottagningen elr sjukhus!! endast seriösa svar tack för jag mår verkligen dåligt så det är jättejobbigt när folk kommer med taskiga/oseriösa kommentarer som bara gör mig ledsen eller orolig


   
Citera

Asså nu fattar jag inte, har du trång förhud eller kort förhud?

Trångförhud betyder att man inte kan å att den dras bak när man får erektion är normalt om man inte har sjung lång förhud [tard]


   
SvaraCitera

trång att man inte kan dra tillbaka den'*


   
SvaraCitera

bronko:

har haft det här problemet i 3 år och jag mår alltid dåligt på grund av detta men jag vill inte prata med någon vuxen om det minst av allt på ungdomsmottagningen elr sjukhus!!

Känns ju inte så värt att du ska gå och lida för ett problem som enkelt kan fixas bara du pratar med någon som vet. Trång förhud är vanligt och hyfsat enkelt att göra något åt. Prata med UM och se vad de rekommenderar - eller fortsätt må dåligt.. ditt val.


   
SvaraCitera

Införskaffa emlakräm och ta din vassaste sax och kör på ett enkelt klipp[y]

Är smått seriös föresten. Tror det skulle funka.


   
SvaraCitera

Gå till ungdomsmottagningen eller en läkare, det finns hjälp att få!


   
SvaraCitera

Opererera dig hos läkare.


   
SvaraCitera

trll


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Opererera dig hos läkare.


   
SvaraCitera