Aviseringar
Rensa alla

Jätteglad påsk på er!


Ämnesstartare

coexist:

haha nja, vi sover nog hellre halva dan

man firar väl inte ba en dag : o


   
SvaraCitera

Werjevir:

man firar väl inte ba en dag : o

påskafton? vad mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coexist:

påskafton? vad mer?

brukade fira lite hela veckan när jag var barn om jag minns rätt, firade nog mest att det var lov dock


   
SvaraCitera
höna

farmor och farfar kommer upp och så blir d väl påskmiddag och så! bryr mig inte något om påsken. men påskmust är gött


   
SvaraCitera

Werjevir:

brukade fira lite hela veckan när jag var barn om jag minns rätt, firade nog mest att det var lov dock

hm, så bra koll har jag på allting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coexist:

nja, jag vet inte riktigt vad som är nice med påsk längre, i min familj gör vi ingenting eftersom jag är ensambarn och inte äter något som kommer ifrån djur. Sen dricker vi ju inte så vad mer finns att göra?

mysa ich kolla på påskbrasan ofc


   
SvaraCitera
penja

Kommer massa släkt hit. Samtidigt vill jag dra ut med polare på lördag. Vet ej hur jag ska lösa det.


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Ska träffa släkt och gå på massa middagar. Kommer rulla när jag är klar med påsken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men vafan fira e ju asnice va ere mä dag1s ungdom

Dom är kulturmarxister hela bunten, ivrigt påhejade av pkmaffian [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Dom är kulturmarxister hela bunten, ivrigt påhejade av pkmaffian

Ja fyfan, försöker ta ifrån oss det svenskaste av allt, att dricka sprit och äta en jävla massa döda djur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och såklart avsluta kvällen stupfull med lite kvinnofridskränkning samtidigt som man tänker på hur de där jävla muslimerna tvingar sina fruar i hucklen och våldtar våra kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

och såklart avsluta kvällen stupfull med lite kvinnofridskränkning samtidigt som man tänker på hur de där jävla muslimerna tvingar sina fruar i hucklen och våldtar våra kvinnor

[love]

Ja men det är ju ett gammalt fint kulturarv för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

On topic:

"glader påsker"


   
SvaraCitera