Aviseringar
Rensa alla

Jätteintressant!


Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag hoppas det blir det, jag är lite skeptisk, brukar inte gå så bra när jag bakar bröd.

Vetegroddar har jag aldrig hört att man använder i bröd. Men sen är jag väl ingen bagare heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Vetegroddar har jag aldrig hört att man använder i bröd. Men sen är jag väl ingen bagare heller.

Nä inte sett något recept med det heller heller men det såg ut som att det skulle funka + att det står att man kan ha det i bröd på påsen.


   
SvaraCitera

Brukar ha i mängder av krossade linfrön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakade också bröd idag. Det var gott och betydligt nyttigare än det jag brukar äta.


   
SvaraCitera

När jag kommer hem skall jag baka bröd.


   
SvaraCitera

Vill också vara duktig och baka.

Ögon i en plåthink:

När jag kommer hem skall jag baka bröd.

Befinner du dig i Luleå nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En dålig bild på ett gott bröd

*äta*

Det är alltså 2 rätt stora limpor :F

Image


   
SvaraCitera
kachin

bröd [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

*äta*

Tycker personligen det ser rätt oätligt ut.


   
SvaraCitera

Capture:

Befinner du dig i Luleå nu?

Jo, sitter och trycker på Miljöpartiets kansli och oroar mig för att vad-de-nu-hette som även skall sova här har gått bort sig i skogen.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jo, sitter och trycker på Miljöpartiets kansli och oroar mig för att vad-de-nu-hette som även skall sova här har gått bort sig i skogen.

Har tid i morgon till att överlämna hårfärg. Om du vill kan du få följa med mig till Röda Korset och titta på böcker också. Eller. Kanske passar bättre på tisdag. När kan du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dopadduracell:

Tycker personligen det ser rätt oätligt ut.

Det är för att du är dum i huvudet [y]

ät en helvit jättefranska och håll mun

Image


   
SvaraCitera

Capture:

Har tid i morgon till att överlämna hårfärg. Om du vill kan du få följa med mig till Röda Korset och titta på böcker också. Eller. Kanske passar bättre på tisdag. När kan du?

Tänkte ev. stanna här till tisdag! Hm. Kan nog imorgon, när jag inte sover! Sover inte så mycket. Kan på tisdag också.


   
SvaraCitera

*överlåter diktatoriskt beslutsfattande*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

surdegssockerkakor? o.o

Ja [bigsmile] Epic.

Mitt bröd är klart!!!! Kan dock inte ta kort på det [cry]


   
SvaraCitera