Aviseringar
Rensa alla

Jätterädd och arg/irriterad


Ämnesstartare

Rävpojken: de tycks inte ta någon som helst hänsyn till något annat än sig själva så förstår inte vad du tror dig förstå 🙁

De har haft det tufft tror jag 🙁 finns ju ngn anledning bakom deras miserabla öden. Har ju själv inte varit en ängel men har faktiskt inte nått till deras låga nivå, så något måste störa dem så mycket att de gör såhär mot mig och alla andra :/ tycker verkligen synd om dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: De har haft det tufft tror jag 🙁 finns ju ngn anledning bakom deras miserabla öden. Har ju själv inte varit en ängel men har faktiskt inte nått till deras låga nivå, så något måste störa dem så mycket att de gör såhär mot mig och alla andra :/ tycker verkligen synd om dem

många har haft det tufft, det är dock inget som rättfärdigar att behandla andra illa. Man kan tycka synd om dem för att det självfallet är synd om dem som inte klarar av att hantera sig själva på ett sätt som är hälsosamt för de själva och sin omgivning, men kom ihåg att det är du som ska leva ditt liv, en hund med rabies ska man bara undvika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: en hund med rabies ska man bara undvika.

Du har rätt i allt du säger men du vet, en del av mig bryr mig om mitt ex för han är Verkligen vilsen 🙁 handlar nog om att jag inte heller vill släppa taget på det här sättet, när jag inte har koll på läget. Men det har nog gått så långt att jag bör göra som du säger; undvika.

men som sagt, när man tar sig friheten och den eventuella möjligheten (enligt han sj) att ligga med sin brorsas ex (när man sj har tjej) är det ngt seriöst fel med en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Du har rätt i allt du säger men du vet, en del av mig bryr mig om mitt ex för han är Verkligen vilsen 🙁 handlar nog om att jag inte heller vill släppa taget på det här sättet, när jag inte har koll på läget. Men det har nog gått så långt att jag bör göra som du säger; undvika.

hoppas att du löser det här på ett bra sätt, jag är orolig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: en hund med rabies ska man bara undvika.

förresten, jag skulle vilja hjälpa en hund med rabies, om jag kunde, ist för att lämna den ensam :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: hoppas att du löser det här på ett bra sätt, jag är orolig

aw, tror det löser sig sj med tiden men vill inte ångra att jag inte gjorde ngt om det blir så... Vill sätta stopp för det innan de tröttnar, så de vart jag står osv.
som det ser ut nu sitter den ena och säger en sak om mig medan den andra sitter och säger en ännu värre sak om mig. Har de inge liv eller

tack:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: förresten, jag skulle vilja hjälpa en hund med rabies, om jag kunde, ist för att lämna den ensam :/

det är brottsligt naivt i de flesta fall och kommer antagligen att leda till din undergång, man bör följa sina känslor delvis men inte alltid, man behöver se sig själv med utomstående ögon och fundera på "Kommer detta göra mer bra än dåligt för mig i längden". Du kan inte rädda världen, det är svårt nog att rädda sig själv.
*kall hård "sanning"*

debepe: Har de inge liv eller

... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: det är brottsligt naivt i de flesta fall och kommer antagligen att leda till din undergång, man bör följa sina känslor delvis men inte alltid, man behöver se sig själv med utomstående ögon och fundera på "Kommer detta göra mer bra än dåligt för mig i längden". Du kan inte rädda världen, det är svårt nog att rädda sig själv.
*kall hård "sanning"*

Det är sant 🙁 ångrar att jag inte tänkte så förut nr jag tyckte om honom mkt. Fick till och med nyss veta att han gjorde slut för att jag bråkade med hans bror förut... Så om inte ens han följer sina känslor, varför ska jag (som kan tänka) göra det.
Bra att ngn påminner mig, tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Funderade på det... Ska jag smsa det? Ska jag skriva till mitt ex också? Vill inte att han tror ngt dåligt om mig, trots att han verkar ogilla mig pga tidigare händelser/rykten. Kan skriva typ "om din bror inte slutar ringa mig och säga dumma saker så kommer jag anmäla honom" 
Låter så aggressivt. Vill inte skriva alls 🙁 de är sjuka i huvudet, tro mig

Nä lämna honom utanför.  Skriv det bara till han som trakasserar dig nästa gång han gör någonting. Sedan hade jag kapat all kontakt med dessa två om jag vore du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hota med anmälan, släpp exet och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör som ennie, sparkas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Hota med anmälan, släpp exet och gå vidare.

Har 0 kontakt med mitt ex.. Vart så sedan han drog i slutet av augusti. Har ny nu som känner honom så det är ingen idé att ens försöka få kontakt med mitt ex.

isola: Nä lämna honom utanför.  Skriv det bara till han som trakasserar dig nästa gång han gör någonting. Sedan hade jag kapat all kontakt med dessa två om jag vore du.

Ringde båda. Hans bror sa "den där djävla horan ringer mig hela tiden, hon vill ha mig" och till mig sa han att mitt ex sagt "det är inget problem att ni har kontakt, bara hon inte ringer och stör dig hela tiden"... Frågade mitt ex om det var sant att han sagt så och han blev jättearg och skrek att det inte alls är ok att jag har kontakt med hans bror om jag själv inte vill.

Har tagit kort på allt som skrivits mellan mig & hans bror och skickat det till mitt ex.
Träffade hans bror idag för han ringde mig på morgonen (lol......) och bad om ursäkt för att ha kallat mig Tönt när jag bad honom ta bort mitt nummer. Träffade honom enbart för att fråga vad "missförståndet" var och bevisa att Han kontaktade mig Först. Vad händer då? Han nyper mina kinder, kallar mig söt och vacker, frågar när jag ska laga mat åt honom och om jag vill fika med honom, om jag vill ha någonting. Han bad mig till och med följa med till hans föräldrar och hjälpa till med deras flytt!

När han fick veta att jag tagit kort på allt, gjorde han samma sak. Han Råkade mmsa bilderna till mig och alla var redigerade. Han hade raderat vissa, äckliga saker som han hade skrivit till mig så att det såg ut som att jag hade skrivit till honom 4 ggr i rad.
Sedan säger han till sin bror att jag vill ha kontakt med honom för att få tag på mitt ex... What the fuck!!!!!!!!!

Det här var för mycket. Skitjobbig familj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad weirdooos


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det normalt att man går till sin brorsas ex och säger "det här stannar mellan oss" till henne? Att han lägger armen om henne, försöker värm hennes händer, ger överdrivet många komplimanger och säger "jag ringer dig sen, är det ok?" när vi säger hejdå, utan att han accepterar ett Nej från mig.

mitt ex har också vart skit, säkert sagt en hel del fula saker om mig men han förtjänade sanningen med tanke på hur falsk hans bror är mot honom, när han i verkligheten är Så älskad. Vad fan är det han vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är för snäll 🙁


   
SvaraCitera