Aviseringar
Rensa alla

jävla ångset


Ämnesstartare

Jag vet fan inte vad jag ska göra. Idag har varit en sån jävla dålig dag. I skolan hade jag ingen att vara med så jag satt på toan hela lunchen och på rasterna 🙁 Orkar inte med skolan längre. Det är inte så att jag inte har några vänner men inte så många i skolan :/
Så efter skolan vid typ 1 så drog jag till Söder i stockholm och träffade en massa vänner. Men jag drack jätte mycket så jag blev jätte full sen sa mina vänner att jag inte skulle dricka mer då blev jag sur och åkte hem. Nu har jag druckit massa vatten o sitter vid datorn och har sån jävla ångset. Min arm är helt jävla upp skuren och mina ben. Åh!!!! Vet inte vad jag ska göra. Allt blir bara fel. Deär inte meningen men de bara blir så. Sen i natt så skulle ja träffa ett par kompisar men vet inte om jag vill de längre för att jag känner mig bara ful och misslyckad. Vill bara dö. :((


   
Citera

kan ej läsa ångest utan läser "tentaångest" ist lol.

ska nu vara ont

Skär inte dig själv. Det leder inte till någonting konstruktivt över huvudtaget, du komemr bara få fula ärr du kommer ångra senare i livet.

Har du försökt lära känna folk i din skola?
Om inte försök med det.

Om du redan försökt kanske det kan vara läge att överväga att byta skola?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men jag har vänner i skolan som jag älskar och vill inte byta för att de är där och så men de har inte varit i skolan den hära veckan.

och nej jag kan inte lära känna de efter som att de inte vill lära känna mig efter som att de klallar mig för emo o emo punkare. Och om jag nu är de varför får jag inte bara vara de då?+


   
SvaraCitera

alltså vad är grejen med att skära sej, fattar verkligen ej
har totalt jävla omöjligt för att skada mej själv, försökte sticka hål på typ en blåsa eller nåt med en nål, kunde ej, går bara ej

du har fan en talang där


   
SvaraCitera

The_joker:

Ja men jag har vänner i skolan som jag älskar och vill inte byta för att de är där och så men de har inte varit i skolan den hära veckan.

men ÅÅÅÅÅÅH
palla vara emo för att man varit ensam EN (!) vecka.

eller okej, klart man kan tycka att det är asjobbigt under veckan, men man behöver inte göra det värre än vad det är.

Tickstart:

har totalt jävla omöjligt för att skada mej själv, försökte sticka hål på typ en blåsa eller nåt med en nål, kunde ej, går bara ej

seriöst? jag är världens största sadist när d kommer till att sticka hål på blåsor och dylikt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

alltså vad är grejen med att skära sej, fattar verkligen ej

men för mig är de mest för att jag mår piss och så och har gjort jätte länge men vill inte vissa de utåt eller gå runt o säga de till folk men om jag skär mig så känns de nästan bättre för att jag vissar de. DE ÄR INTE SÅ ATT JAG GÅR RUNT OCH VISSAR MINA ÄRR men jag ser de och mina närmsta vänner vet och de är de som räknas

Blivande_japan:

palla vara emo för att man varit ensam EN (!) vecka.

de var inte så jag menade. jag har blivit kallad de sen typ 5:an för att jag har en stil. Vilket inte folk i min skola accepterar.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

palla vara emo för att man varit ensam EN (!) vecka.

[bigsmile] duså charrmi [blush]

Blivande_japan:

seriöst? jag är världens största sadist när d kommer till att sticka hål på blåsor och dylikt [blush]

men ja beror på, om man kan göra med naglarna eller ej, men litar ej på främmande föremål som nålar etc [sad]


   
SvaraCitera

The_joker:

men

löser det problemen för dej då? alla har det kass hela tiden, men det är så det här skitlivet är, man får göra det bästa av situationen helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men de är väl jävligt enkelt för dig att säga så


   
SvaraCitera

ne det är inte så värst enkelt [crazy] har egna problem men försöker lösa dem ist för att bli apatisk. Vill ej skuldbelägga dej ytterligare men det är den enda lösningen som finns, sen kan det naturligtvis gå åt skogen iallafall, men ..

handlade fan för typ 80 kr igår, snacka om ångest eller [crazy]


   
SvaraCitera

The_joker:

de var inte så jag menade. jag har blivit kallad de sen typ 5:an för att jag har en stil. Vilket inte folk i min skola accepterar.

förlåt, jag uttryckte mig fel, det jag menade var:

palla bli helt förstörd för att man känt sig ensam en vecka
drama queen much

Tickstart:

men ja beror på, om man kan göra med naglarna eller ej, men litar ej på främmande föremål som nålar etc

men nej, naglar är ju bara sadistiskt, nålar gör det mkt enklare! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

palla bli helt förstörd för att man känt sig ensam en vecka
drama queen much

gud du fattar ju inte vad man menar. efterblivna jävel.


   
SvaraCitera

The_joker:

gud du fattar ju inte vad man menar. efterblivna jävel.

Nej, jag är faktiskt inte efterbliven. Men du verkar vara överkänslig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men du verkar inte fatta vad jag menar.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera