Aviseringar
Rensa alla

Jävla farsa


Ämnesstartare

Tjaaa jag vill ha  moppe men min jävla farsa säger att jag inte får  det för att dem snor moppar här vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Säg nej 


   
SvaraCitera

Att det är upp till dina föräldrar att bestämma det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:  ''för att dem snor moppar''

Haha dog lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Att det är upp till dina föräldrar att bestämma det. 

ok då blir det fan ingen moppe då :((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det är, här snor dom hinkarnaLedsenUndrar var alla moppar o hinkar som snos tar vägenSkeptisk

Allvarligt talat, fordon stjäls överallt, men mopeder och cyklar är nog det lättaste att stjäla. Även gamla bilar, men det är inte lika smidigt och lika värt. Jag förstår dina föräldrar, det vore bortkastade pengar.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Epa är bättre, inte lika lätt att sno och är en riktig brudmagnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Epa är bättre, inte lika lätt att sno och är en riktig brudmagnet

Dock ur miljö-perspektiv samt plånboks-perperktiv så är det så är det inte lika bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Epa är bättre, inte lika lätt att sno och är en riktig brudmagnet

Om de var bränslesnåla så aa. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp för dina egna pengar


   
SvaraCitera

Tycker moped är rätt onödigt, kostar massa och efter nått enstaka år kommer man ändå vilja ta körkort och kanske tom skaffa bil. Känns vettigare att lägga pengar på det sistnämnda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Vet hur det är, här snor dom hinkarnaLedsenUndrar var alla moppar o hinkar som snos tar vägenSkeptisk

Allvarligt talat, fordon stjäls överallt, men mopeder och cyklar är nog det lättaste att stjäla. Även gamla bilar, men det är inte lika smidigt och lika värt. Jag förstår dina föräldrar, det vore bortkastade pengar.

Hjärta

 tycker du att cykel är bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Epa är bättre, inte lika lätt att sno och är en riktig brudmagnet

ja men dem e typ fett dyra en moppe kostar typ 10 000 kr en epa kostar fan 1000 000! ocksåså fiins det inga här i gbg


   
SvaraCitera

Danne_cars:

 tycker du att cykel är bättre?

Det finns en anledning till varför cyklister har bra muskler och moped åkare don't.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dunderhonung:

Det finns en anledning till varför cyklister har bra muskler och moped åkare don't.. 

haha ok så   tycker du att jag ska cykla ist?


   
SvaraCitera