Aviseringar
Rensa alla

jävla fetto


Ämnesstartare

jag gör så god mat så det är svårt att inte äta upp morgondagens matlåda... brukar ni också ?

j


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag gjorde en grekisk fetaostsallad med blandade nötter och marinerade quornbitar<3 Det är min sommarsallad så nu e d sommar

 


   
SvaraCitera

nää.. aldrig hänt..


   
SvaraCitera

låter gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.....sneglar mot kylen......

.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize: jag gör så god mat så det är svårt att inte äta upp morgondagens matlåda... brukar ni också ?
j

Ja, kan alltid hålla mig dock. Brukar till och med laga mat bara till matlådor som jag inte får äta alls fören dagen efter. Party


   
SvaraCitera
Draug

råa skalbaggar och solrosfrön brukar vara en fin aptitretare har jag hört.


   
SvaraCitera

jag vet inte, har lärt mig kompensera för det genom löjligt väl tilltagna portioner. och mitt intresse av ätande är väl inte lika omfattande som mitt intresse för matlagning överlag. så det brukar lösa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ja, kan alltid hålla mig dock. Brukar till och med laga mat bara till matlådor som jag inte får äta alls fören dagen efter. Party

Min lösning brukar vara att frysa in maten för jag har ingen micro, men sallad kan man ej frysa in :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör fantastisk mat men är inte mycket för att äta för vill inte vara en stereotypisk fet person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad brukar ni laga för mat då?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagar mycket karibiskt och indiskt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra broccoli/vitlökssoppa till middag men min mixer är så kass så all grön gegga flyter runt i hela köket på kakel, katten m.m

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Lagar mycket karibiskt och indiskt osv.

Mmmmm indiskt är gott!! Koriander och spiskummin är så gott i soppa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize: Ska göra broccoli/vitlökssoppa till middag men min mixer är så kass så all grön gegga flyter runt i hela köket på kakel, katten m.m

hacka allt stort till smått och skit i att mixa istället, eller koka i många timmar


   
SvaraCitera