Aviseringar
Rensa alla

jävla fittskola


Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Så är det vid de flesta friskolor här men inte på yrkeslinjerna i kommunal regi. [shake]

Vet inte vafan en yrkeslinje är men min syrra fick en iaf och hon gick på den största kommunala gymnasieskolan här i stan [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Inte på högstadiet heller... äh vafan jobbigt att förklara men nån datorsal hade vi inte iaf [confused]

Okej, vad hade ni då? Ingenting?[chocked]

stackarsfilur:

I stort sett varenda gymnasium här i stan har då egna laptops till alla elever iaf [shake]

Min skola (som jag precis hoppade av visserligen) är för fattig för sånt där. Vi fick inte ens workbooks utan fick skriva av uppgifterna. Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Alltså har folk datorsalar?? :S Har aldrig gått på en skola med en datorsal.. har iofs inte gått på mer än tre stycken sammanlagt men ändå.

vi har 3 datasalar bara i vår byggnad, sedan finns ett par i huvudbyggnaden också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Okej, vad hade ni då? Ingenting?[chocked]

Jo, datorer på typ öar ute i "studiehallen" som det kallades.. utanför klassrummen.. det hette uppehållsrum först men lärarna tyckte väl det lät för slackigt och roligt så dom döpte om det. Var en liten skola iofs, typ 200 elever max så..

JejeX:

Min skola (som jag precis hoppade av visserligen) är för fattig för sånt där. Vi fick inte ens workbooks utan fick skriva av uppgifterna.

Jobbigt... vi kanske är en extremt snobbig och förmögen kommun [shake]

Postorderhoran:

vi har 3 datasalar bara i vår byggnad, sedan finns ett par i huvudbyggnaden också.

Låter asjobbigt, tur man har egen laptop i skolan [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Jo, datorer på typ öar ute i "studiehallen" som det kallades.. utanför klassrummen.. det hette uppehållsrum först men lärarna tyckte väl det lät för slackigt och roligt så dom döpte om det. Var en liten skola iofs, typ 200 elever max så..

Om jag har förstått det rätt låter det rätt nice. [y]

stackarsfilur:

Jobbigt... vi kanske är en extremt snobbig och förmögen kommun [shake]

Kanske det, större i alla fall. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Om jag har förstått det rätt låter det rätt nice. [y]

Högstadiet var extremt tråkigt, men det hade det väl varit oavsett vilken skola jag gått på så antar att det var en nice och trevlig skola [y]

JejeX:

Kanske det, större i alla fall. [y]

Känner mig cool.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Låter asjobbigt, tur man har egen laptop i skolan

vår linje ska få varsin egen denna termin eller nästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

vår linje ska få varsin egen denna termin eller nästa.

Epic... själv har man ingen nästa termin [cry] Jävla vuxenliv på ingång, vill hänga mig så fort jag tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Högstadiet var extremt tråkigt, men det hade det väl varit oavsett vilken skola jag gått på så antar att det var en nice och trevlig skola [y]

I alla fall den delen med datorerna. Annars vet jag inte. Men högstadiet var riktigt jävla tråkigt ja.

stackarsfilur:

Känner mig cool.

Gratz! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Vet inte vafan en yrkeslinje är men min syrra fick en iaf och hon gick på den största kommunala gymnasieskolan här i stan [shake]

Jaja men det är svångremmar som ska dras åt hela tiden när det gäller Falun skolbudget vad jag förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

högstadiet var riktigt jävla tråkigt ja.

Finns det nån som inte tycker det egentligen, totalt jävla seg skolgång [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Finns det nån som inte tycker det egentligen, totalt jävla seg skolgång [sad]

Finns folk till allt så det är mycket möjligt, men jaja, det är inte många i så fall. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

det är inte många i så fall. [smile]

Indeed not


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Indeed not

Vad håller du inte med i? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Vad håller du inte med i? [tard]

Men "det är inte många i så fall" kan man väl svara typ "nej det är det inte" på? [confused]


   
SvaraCitera