Aviseringar
Rensa alla

Jävla fittungar! Gaaah!


misfits:

Nu vågar jag inte ha fönstret öppet mer...

ha fönstret öppet o när de kommer o skriker igen så har du ihjäl de


   
SvaraCitera

Hahahha fan va roligt bus. Jag älskar sånt. Btw tur för dig att du inte sprang efter dom, du hade fått åka som fan..


   
SvaraCitera

mm, hatar också bögar[mad]


   
SvaraCitera

Tycker att det var en bra idé av dom.


   
SvaraCitera

Snacka om att överdriva...?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Snacka om att överdriva...?[confused]

Varför då? Det är skitobehagligt om okända människor tränger sig på i ens privatliv. Det hade vart skitkul om det var vänner till mig, men det var det inte.

dobidamdam:

Hahahha fan va roligt bus. Jag älskar sånt. Btw tur för dig att du inte sprang efter dom, du hade fått åka som fan..

Frågan är om inte sådanaa skitungar hade pissat ned sig om någon kom springande med en stor köttkniv efter dem. Å andra sidan hade jag inte vetat vad jag skulle göra om jag hade hunnit ifatt dem med den [rolleyes] åkt på stryk kanske. haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Tycker att det var en bra idé av dom.

Varför då? För att de nästan skrämde livet ur mig? Tänk om jag hade haft barn eller något, som hade blivit skrämt. Så jäkla kul är det inte. Bara obehagligt, då de faktiskt sträckte in händerna i MITT sovrum. I MIN privata sfär.


   
SvaraCitera

misfits:

Varför då?

Därför att du verkar vara det perfekta offret.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

misfits:

Nyss när jag och min sambo satt vid varsin dator och spelade så hade vi fönstret vidöppet för att få in lite luft. Helt plötsligt får jag en smärre hjärtattack för att några fulla idioter tycker att det är skitkul att skrika så högt de kan, precis vid fönstret. Jag darrade fan i 5 minuter efteråt.

ahahahahah. förlåt, såg det framför mig. lite skoj var det faktiskt.[bigsmile]


   
SvaraCitera

misfits:

Det är skitobehagligt om okända människor tränger sig på i ens privatliv. Det hade vart skitkul om det var vänner till mig, men det var det inte.

Men snälla rara[rolleyes];

misfits:

Jag darrade fan i 5 minuter efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Därför att du verkar vara det perfekta offret.

Inte då. Det perfekta offret hade börjat skratta. Jag är det arga offret 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men snälla rara[rolleyes];

Vaddå? Så du skulle inte bli förbannad om någon slänger in överkroppen i din lägenhet när du sitter med bara en t-shirt och underkläder?

Grejen är att jag sedan tidigare har haft en slags "fobi" för att ha fönstrena öppna. vet inte varför, det är helt irrationellt. Och nu när jag äntligen vågar det så händer det här. Det var så dåligt timat det bara kunde bli. Så "snälla rara" inte mig tack, när du inte kan sätta dig in i situationen.


   
SvaraCitera

misfits:

Grejen är att jag sedan tidigare har haft en slags "fobi" för att ha fönstrena öppna.

Ja men dåså, har du en fobi fattar jag att du sitter och "darrar" 5 min efter händelsen.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Grejen är att jag sedan tidigare har haft en slags "fobi" för att ha fönstrena öppna. vet inte varför, det är helt irrationellt. Och nu när jag äntligen vågar det så händer det här. Det var så dåligt timat det bara kunde bli. Så "snälla rara" inte mig tack, när du inte kan sätta dig in i situationen.

Hehe, du skulle bara veta...
Jag har också sådan fobi och den är ännu mer irrationell. Fast jag bor på övervåningen så måste jag ha rullgardinerna stängda i princip hela tiden. Fastän klockan är 4:00 så tänker jag att det står någon utanför och kollar på mig när jag vädrar rummet. En bitter kombination av paranoia, galenskap och social fobi blandad till en otrevlig smet.


   
SvaraCitera