Aviseringar
Rensa alla

jävla frisör!


RAMLAR
Ämnesstartare

Jag var hos min frisör igår för att färga om hela håret (ljust, ljus, ljus rött sa jag) och klippa upp det lite (LITE).
Jag gick dit med tjockt, lite vågigt och ganska orangebrunt hår (som hade varit ganska mörkrött en gång i tiden) och kom där ifrån med världens tunnaste, mörkröda hår, uppklipp och urtunnat som bara den. Och platt som tusan är det. Det ser ut som om jag leker poppare eller nåt!! ÅÅHHHJÅHÅÅJJÅJÅHPJHKJHKJGKJGHJGHJGHGHFGHF!!!!!! Jag är skitförbannad.
Vad ska jag göra för att få färgen att gå ur snabbare och så att det ska kännas tjock igen?


   
Citera
Ämnesetiketter

RAMLAR:

så att det ska kännas tjock igen?

du måste nog vänta tills det växer ut, eller sätta i löshår


   
SvaraCitera

Du får väl vara mer tydlig på vad du vill ha och kanske stoppa frisören om du märker att det går fel?


   
SvaraCitera

Nej, stackars! Det där är inte roligt! [cry] Jag lider med dig!


   
SvaraCitera

Du får väl hitta en frisyr som passa mer ditt tunnare hår.
Det gäller att vara på hugget när man går till frissan, brukar alltid bråka med dom för dom gör inte som man vill.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Hår växer ut igen, som tur är.
Ett alternativ är ju att färga över med någon slags mörkbrun eller svart färg, och det vill du kanske inte ha. Sen kan du ju alltid blondera och färga någon annan färg, men risken finns ju alltid att det blir misslyckat eller att ditt hår blir väldigt slitet.

Om jag var du skulle jag stå ut helt enkelt. Själv tycker jag det låter som en fin frisyr, du kanske bara behöver vänja dig. [party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera