Aviseringar
Rensa alla

Jävla gymnasieskitkuk


Ämnesstartare

Stora jag ska börja på gymnasiet till hösten, jag blev precis medveten om vad det är jag gett mig in på. Kommer endast gå med hanar, vilket inte är problematiskt i sig, men det är oftast förakt eller objektifiering som gäller från deras sida, enligt mina egna erfarenheter. Vill bara vara liten igen, varför kan jag inte få gå i tredje klass?[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

amsi:

men det är oftast förakt eller objektifiering som gäller från deras sida, enligt mina egna erfarenheter.

Just de du kommer gå med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Just de du kommer gå med?

Det vet jag inte, men hanar tycker inte om mig. Jag är för dålig på att hålla käften och se söt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Det vet jag inte, men hanar tycker inte om mig. Jag är för dålig på att hålla käften och se söt ut.

Jag har aldrig märkt av att killar ska vara sådana i gymnasiet, men det kanske beror på vad/vart man går. Ska du byta klass inför trean eller? jag förstår inte helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag har aldrig märkt av att killar ska vara sådana i gymnasiet, men det kanske beror på vad/vart man går.

Det är bara jag som är nervös och nojar.

Dan_the_ironman:

Ska du byta klass inför trean eller?

Nej, menade att jag vill vara liten igen, och gå i tredje klass[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Det är bara jag som är nervös och nojar.

Du behöver absolut inte oroa dig, vad ska du läsa? Om du inte diggar det finns det alla möjligheter att byta, men om du går dit och verkligen ger det en chans och försöker på vän med dem borde allt gå asbra. Jag gick ifrån att vara ganska ensam och ogillad till att i princip umgås med hela klassen. Man slipper mycket i gymnasiet som förpestade högstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går med pojkar, det går så bra så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vad ska du läsa?

vvs-och fastighet[bigsmile]

Dan_the_ironman:

Du behöver absolut inte oroa dig

Dan_the_ironman:

Man slipper mycket i gymnasiet som förpestade högstadiet.

Tack för dina fina ord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gymnasiet, det var tider det. Slappt, knappt några krav, enkla kurser och mycket fritid..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer med all säkerhet få en massa uppmärksamhet just för att du är tjej, men hur de sen kommer reagera beror mkt på dig också. Var trevlig och låt dem ej se att du är rädd. Eller inte rädd, men ja, du fattar.
Har i princip endast umgåtts med killar sen mellanstadiet, eller nä hade en massa tjejkompisar också men ju äldre jag blev desto fler killar umgicks jag med pga tjejerna var så snacka skit-iga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kommer med all säkerhet få en massa uppmärksamhet just för att du är tjej

Vill inte ha uppmärksamhet bara för att jag råkade födas som hona[cry]

isola:

Var trevlig och låt dem ej se att du är rädd. Eller inte rädd, men ja, du fattar.

Detta blir nog mitt minsta problem!

Men är ändå nervös som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Detta blir nog mitt minsta problem!

Bra! Obs menar ej rädd men du vet, tar åt dig.


   
SvaraCitera
Paseo

för mig är det tvärtom, skulle gärna gått i en klass med bara killar. orkar inte med tjejdrama, ehhh hatar sånt. killar är tusen gånger lättare att umgås med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

killar är tusen gånger lättare att umgås med.

ba fö vi ä smatare och bullshittar inte[blush] (och rasblandar ej)


   
SvaraCitera
Paseo

Tickstart:

ba fö vi ä smatare och bullshittar inte

ni är inte smartare, men trevligare och roligare [bigsmile]


   
SvaraCitera