Aviseringar
Rensa alla

Jävla idioter!


Ämnesstartare

Jag blir så arg och ledsen. Jag bor på ett ganska stökigt område i staden där jag bor. Och det ligger ganska avsides och nära naturen så det är många familjer med hund som bor här. Men det är även ett sådant ställe dit alla invandrare hamnar.
Jag som verkligen inte har någonting emot invandring har börjat tvivla idag. Någon har lagt ut råttgift längs gångvägarna. Nio hundar har fått köras akut till veterinären, tre har dött och väldigt många fler sitter hemma och väntar på att hunden ska visa några teckan på förgiftning.
Min hund är en av dessa hundar som troligen har fått i sig giftet, men vi får inte åka till veterinären innan man tydligt ser att han fått i sig giftet. Och med en hund som är så stor som våran kan det ta upp till tre dagar innan man ser någonting och då kan det vara försent.

Vad ska man göra åt detta? Jag blir så less. [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vad ska man göra åt detta?

Hata mer, känga ner


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Vad ska man göra åt detta?

Flytta?

Geigerzähler:

Jag blir så less.

Förstår det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Hata mer, känga ner

Den enda framtid som jag ser!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vad ska man göra åt detta? Jag blir så less.

flytta, är sj ½ invandrare men bor i ett renodlat ¨svenskt-område¨ händer icke sånt här [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Den enda framtid som jag ser!

Vi är styrkan, vi kan slåss. Ni kan aldrig besegra oss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

flytta

typlsd:

Flytta?

Vi har faktikst börjat fundera på det. I somras så var det ett gäng med invandrare som var och pissade och sparkade på våra grannars bil och snodde deras barns specialcykel som han har för att han är handikappad. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vi är styrkan, vi kan slåss. Ni kan aldrig besegra oss!

Vi har kraften, adrenalien, vi skall krossa de röda svinen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vi har faktikst börjat fundera på det. I somras så var det ett gäng med invandrare som var och pissade och sparkade på våra grannars bil och snodde deras barns specialcykel som han har för att han är handikappad.

[surprised]

flyttta till täby [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

flyttta till täby

Tror inte hon vill flytta över hela Sverige till Stockholm?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Vi har faktikst börjat fundera på det. I somras så var det ett gäng med invandrare som var och pissade och sparkade på våra grannars bil och snodde deras barns specialcykel som han har för att han är handikappad.

Du råkar möjligtvis inte bo i någon Göteborgsförort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Vi har kraften, adrenalien, vi skall krossa de röda svinen!

*Låt byte*

Nu har vi tröttnat på att stå med öppna händer och välkomna slödder ifrån andra länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

Du råkar möjligtvis inte bo i någon Göteborgsförort?

Bor i norrland, luleå, hertsön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Nu har vi tröttnat på att stå med öppna händer och välkomna slödder ifrån andra länder.

Otacksamma blattar och parasiter, ja det är de som över Sveriges gränser smiter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter helt sjukt att folk går runt och förgiftar hundar [cry]


   
SvaraCitera