Aviseringar
Rensa alla

Jävla idioter !


Tessis:

Ja joo sant, men så jävla sjukt tråkigt liv man måste ha om man hoppar på någon och slår/sparkar personen..kan man inte må så jävla bra..

nej det är faktiskt obegripligt att folk kan hålla på så

känns ju iaf att folk borde veta hur uselt det är att göra sånt i ett land som sverige där vi är någorlunda civiliserade


   
SvaraCitera

dom kanske tyckte det var roligt, man är väl inte idiot bara för man gör saker som är roliga?[confused]


   
SvaraCitera

Tessis:

Ingen aning :S spelar det någon roll ?

stor roll


   
SvaraCitera

Samma sak hände min bror för lite mindre än ett halvår sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vi är någorlunda civiliserade

Aa det är verkligen sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

dom kanske tyckte det var roligt, man är väl inte idiot bara för man gör saker som är roliga?

Asså måru bra eller??
så om du blev påhoppad skulle du bara äh dom hade bara lite kul ju .....???


   
SvaraCitera

Tessis:

Asså måru bra eller??
så om du blev påhoppad skulle du bara äh dom hade bara lite kul ju .....???

Ja, tack som frågar[cute]
Alltså, jag är ju rätt stark och manlig av mej, så skulle några hoppa på mej så skulle jag troligtvis själv ha kul och spöa dom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

stor roll

Jasså? hur då?
spelar väl ingen roll om det är en svenska eller muslim elle vem det än är? Idiot/Idioter är han/dom iallafal!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag troligtvis själv ha kul och spöa dom

Aa okej så om du var halv full och stod ute själv med en tjejkompis och typ 4-5 st hoppade på dig skulle du spöa alla dom 5 sj? nee jag tror inte det va??? [confused]

Dom som tycker det är kul att slåss kan man trycka in i ett hus så kan dom slåss så mkt dom vill ! Ha så jävla kul !![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Samma sak hände min bror för lite mindre än ett halvår sedan.

Jasså? fan va sjukt :S


   
SvaraCitera

Tessis:

Aa okej så om du var halv full och stod ute själv med en tjejkompis och typ 4-5 st hoppade på dig skulle du spöa alla dom 5 sj? nee jag tror inte det va??? [confused]

Aa, om det var 4 som hoppade på mej så skulle jag spöa dom och tjejen jag var med, så hade spöat alla 5 själv[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Aa, om det var 4 som hoppade på mej så skulle jag spöa dom och tjejen jag var med, så hade spöat alla 5 själv

Fan va sjuk du är...tror inte ett skit på att du skulle ta alla 4-5 st... att du kan tänka dig att slå en brud också.. jag tänker verkligen inte fortsätta diskussionen med dig !! [n] [tired]


   
SvaraCitera

Tessis:

Fan va sjuk du är...tror inte ett skit på att du skulle ta alla 4-5 st... att du kan tänka dig att slå en brud också.. jag tänker verkligen inte fortsätta diskussionen med dig !! [n] [tired]

För du vet att jag äger eller?[wink]


   
SvaraCitera

Tessis:

vafan ska man göra åt dessa människor som gör sånt här?

Utvisarom.


   
SvaraCitera

Igår blev jag hotad av en turk i en flottig mb, han gick ur och bak till bagaget [cry]


   
SvaraCitera