Aviseringar
Rensa alla

jävla röra :S


Ämnesstartare

var med två kompisar i fredags och festade lite, gjorde bort mej så satan! dom två har vari ihop förut (väldigt långt och seriöst förhållande) så satt vi och pratade med några andra killar som vi hade träffat på. så vi satt och pratade om hur bra kompisar vi var alla tre och för att visa dethär (???, hade druckit för mkt den kvällen.. ) gav jag min killkompis en liten snabb puss. då vart min tjejkompis skitsur och nu är allt en jävla röra!!
hon är fortfarande jättesur. dessutom har jag en pojkvän, och jag vet att jag måste ju berätta för honom annars får han veta det genom någon annan. vi har inte varit tillsammans nå länge, men jag gillar honom verkligen och vill inte att något ska förstöras!! vet ju inte hur han kommer ta det, det var ju bara en liten vänskapspuss på fyllan men om man tänker på hur min kompis reagerade så...
vet fan inte vad jag ska göra!!! :'(
hjälp?? :S


   
Citera

Bygg en tidsmaskin, det fungerar alltid


   
SvaraCitera

Den man ligger med får bädda.[y]


   
SvaraCitera

ofta man pussar pojkar[blush]


   
SvaraCitera

Var det på munnen eller bara på kinden? Var det på kinden är det ok och du behöver inte berätta för din bf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg som det är bara. Inte så mycket mer du kan göra.


   
SvaraCitera

oliviaa:

Var det på munnen eller bara på kinden? Var det på kinden är det ok och du behöver inte berätta för din bf. [smile]

Bestämmer du det eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Säg som det är bara. Inte så mycket mer du kan göra.


   
SvaraCitera

Din kompis verkar dryg. Du borde skaffa mindre dryga vänner.


   
SvaraCitera

sculptura:

Bestämmer du det eller?

Självklart.


   
SvaraCitera

En seriös partner bryr sig inte om "fylle kyssar" så enligt mig har du ditt på det torra [y]


   
SvaraCitera

1. Din kompis är en dramaqueen. Säg åt henne att komma över det och gå vidare.
2. Berätta för din pojkvän, säg förlåt om han nu tycker att det är jobbigt. Han borde inte bry sig alltför mycket.
3. ???
4. PROFIT!


   
SvaraCitera

oliviaa:

Självklart.

Nä det var nog mest din egna åsikt.

Ont: Som man bäddar får man ligga. Alkohol är ingen ursäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

En seriös partner bryr sig inte om "fylle kyssar" så enligt mig har du ditt på det torra

tack för ditt svar, ha mått skit hela dan, men nu känns det iaf lite bättre...

Libertad:

1. Din kompis är en dramaqueen. Säg åt henne att komma över det och gå vidare.
2. Berätta för din pojkvän, säg förlåt om han nu tycker att det är jobbigt. Han borde inte bry sig alltför mycket.
3. ???
4. PROFIT!

okej två första punkterna made some sense iaf haha men det känns lite bättre iaf, hoppas du har rätt...


   
SvaraCitera

theYohana:

okej

Vart pussade du din killkompis, btw?


   
SvaraCitera