Aviseringar
Rensa alla

Jävla skit


Ämnesstartare

Tja

det är så här att för några månader börja jag sända live och sedan kom en vacker tjej in på livesändningen och hon tkte jag var snygg o jag tkte hon var snygg oxå, så vi började skriva på snap. Och ibland skrev vi mycket och ibland lite. sen börja jag sända live igen med min kusin och hon såg direkt på honom att han var snygg o så, och dom börja snapa, därefter så började hon typ igga mig hela tiden, spela svår, var seg på att svara osv.. men min kusin berättade att hon snapade till honom varje sekund, och typ sa "hej katt, vad gör du katt, spela inte svår nu" osv. o nu jag känner jag mig typ sårad och ledsen, om att vrf ska hon typ dissa mig hela tiden o leka svår och vänta alltid på henne tills hon svarar. Ibland får jag vänta från 5 till 10 minuter.

så ja undrar vad kan hennes fel vara, är hon intresserad eller nej, eller är hon ute efter utseendet?


   
Citera
Ämnesstartare

Hon är inte intresserad ut av dig. Bra att du blev av med henne. Man vill inte ha o göra med en tjej som dirket går vidare till nästa person om den e snyggare


   
SvaraCitera

Strunta i den personen bara skit i den utan va dig själv och hitta någon ny som alla vuxna säger om killar "om du missar bussen så kommer det alltid en ny" (bussen är typ kille) om du inte fattade det 🙂


   
SvaraCitera

Träffa dina tjejer irl istället , vem vill ha ett fan som gf? Lel


   
SvaraCitera

Oseriös brud som bara är uppmärksamhetskåt och tydligen inte har lekt av sig. För många killar går på det bara för en brud skickar en sgygg bild på sig själva så är betyder det inte att hon i verkligheten är intresserad av en. Dissa såna beteenden bara 😛  


   
SvaraCitera