Aviseringar
Rensa alla

Jävla tampong-helvete


uppenbar:

Vaselin på

Det låter fruktansvärt läskigt. [censur]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det låter fruktansvärt läskigt. [censur]

Aldrig provat själv, jag är ju pro.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Aldrig provat själv, jag är ju pro.

Ändå. Skulle aldrig vilja stoppa vaselin i VAGINAN (orka att alla könsord är ful). [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NormaJean:

helvetes galna, psykologiska tamponger

[smile]


   
SvaraCitera

besviken häst:

Stod och tryckte hur länge som helst men den kom liksom inte tillräckligt långt in,

Slappna av så går det bättre. ,


   
SvaraCitera

besviken häst:

Och jag testade att vinkla den bakåt, men den bara fjädrade tillbaka...

du kanske redan lyckats nu,
men prova att ta vaselin på! och TRYCK! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova att dränka tampongen i glidmedel eller vasselin en dag du INTE har mens så du lär dig tekniken.Pressa emot lite när du trycker in den.


   
SvaraCitera

Det är ju inte svårt! Stoppa in den i hålet och tryck tills det tar stopp? Sen är du good to go xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kan vara lättare att slappna av om du sitter på toastolen istället för att stå upp när du stoppar in den :p ett tips! good luck fellah...[crazy]


   
SvaraCitera

Jag började med tampong andra gången jag hade mens. Har haft det sen dess. Räddar mitt liv. Hatar bindor.

dock har jag aldrig testat nåt annat än mini och light flow.
Provade ett annat märke än OB nån gång. Det var spy. Kunde knappt gå. Läckte som fan också.

Fortsätt försök bara och lycka till.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebcca:

Kunde knappt gå

.....eeeeh,du kunde inte gå av att ha en tampong i dig?snacka om att ha satt den sjukt fel.


   
SvaraCitera

Tözen:

.....eeeeh,du kunde inte gå av att ha en tampong i dig?snacka om att ha satt den sjukt fel.

Oh Yes!
Typ såg ut som om jag höll på att föda barn. Det var då ag bestämde mig för att lägga en tia mer på asken i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebcca:

Det var då ag bestämde mig för att lägga en tia mer på asken i framtiden.

eh,vilket märke hade du testat då?jag förstår om kasnke en euroshopper tampong inte håller lika länge,men du får fan inte ont av att ha ett annat märke,jesus,har du sett hur tampongerna såg ut när din morsa va 15?Jag såg en mamma hade sparat,d får en plustampong i dagens läge att se ut som en mini. [tard]Hur DOM kunde gå fattar jag inte.


   
SvaraCitera

Tözen:

[tard]Hur DOM kunde gå fattar jag inte.

Japp, det var ett skitmärke, men en liten, liten. Jag är nog dålig på att få in den antar jag.

Har med sett mammas. Man blir fan rädd.
Stackars kvinnor för 50 år sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebcca:

Japp, det var ett skitmärke, men en liten, liten. Jag är nog dålig på att få in den antar jag.

skitmärken läcker,men du lär va askass på att sätta in,kan göra ont om man inte puttar in tillräckligt ju.

rebcca:

Har med sett mammas. Man blir fan rädd.
Stackars kvinnor för 50 år sen.

sant,jag testade en sån när jag inte orkade gå till ica och köpa,d gick att få in,men den kändes ju som helvete och dom blev ENORMA när man skulle ta ut dom.[tard]snacka om att kvinnorna då måste vart slappa och härdade.Men lär dom säkert tycka om våra tamponger om 20 år.


   
SvaraCitera