Aviseringar
Rensa alla

Jag 18 år blev knullad av en pensionär...


Ämnesstartare

Jag är bara 18 år gammal inte ens klar med skolan och blev inatt knullad av en äldre man, tror han var pensionär..

Detta är något jag drömt om flera år och nu hände det och jag ÄLSKA DET!!! Dom kan så mycket mer än yngre killar och vet precis hur dom ska göra..

Mvh Angelica.[love][smile]
http://erotikdating.se/members/575591998/


   
Citera
Ämnesetiketter

[tard]


   
SvaraCitera

[chocked]


   
SvaraCitera

good for you


   
SvaraCitera

Vad härligt för dig Angelica [love]


   
SvaraCitera

"Intressen
Amatörsex, Anal sex, BDSM, Dogging, Domination, Erotisk konst, Erotisk litteratur, Erotisk massage, Exhibitionism, Filmer/porr, G-punkt, Gruppsex, Latex, Läder, Massage, Onani, Oralfixerad, Oralsex, Piercing, Sexleksaker, Sexpartyn, Smisk, Striptease, Telefonsex, Underkläder, Utomhussex, Ögonbindel"

många intressen


   
SvaraCitera

Nämen! [smile]


   
SvaraCitera

mysigt! [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Nämen!

/Mvh El Guaje, 74 år


   
SvaraCitera

Jag vill ha fler detaljer.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

/Mvh El Guaje, 74 år

Mm denna tråd har jag väntat länge på! Äntligen kanske min tid här ger resultat.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Mm denna tråd har jag väntat länge på! Äntligen kanske min tid här ger resultat.

Ja, hört att du gillar g-punkter


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ja, hört att du gillar g-punkter

Åhå ja! [blush] Det är bara ett av mina många intressen.


   
SvaraCitera

Jag är förvånad att ingen har greppat vad detta handlar om. Denna tråd är natuligtvis reklam för den site som länkas till. Profilen som skapt den har bara gjort ett inlägg, nämligen detta eftersom vederbörande inte ärintresserad av Ungdomar.se och diskussionerna där. Tanken är att man ska få en känsla av att det är väldigt lätta att få napp där! Det framstår ju som att det är tjejen i fråga som fått anstränga sig för att få ett nyp vilket är totalt orealistiskt om hon inte ser ut som Claire Wikholm.


   
SvaraCitera

Äcklas


   
SvaraCitera