Aviseringar
Rensa alla

Jag 93a hon 96a?


Ämnesstartare

Hej!

Nu är det så att jag har träffat en tjej som är 96a, och har fyllt 14. Jag själv är 93a och fyller i december så jag är 16.
Hon är väldigt mogen för sin ålder och är väldigt söt.

Nu undrar jag om ni tycker det är okej med tanke på ålders skillnaden att ha ett seriöst förhållande med denna tjej?


   
Citera
Ämnesetiketter

RAEP!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inge sex med tjejer under 15!!!![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr det är motbjudande. Fan inte stor skillnad på det o på att ragga på lekskola[shake][shake][shake]

Läste fel, trodde åldersskillnaden var större, men fortfarande: nej


   
SvaraCitera

ne det är väl ingen fara, kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt ok!


   
SvaraCitera

fast du ska kanske inte förvänta dig sex [crazy] eller jag venne


   
SvaraCitera

det är ingen fara fast tycker inte att du ska ha sex med henne [no-no]


   
SvaraCitera

En före detta vän till mig, som precis som du är nittiotrea, var tillsammans med en nittiosexa. Jag blev lite äcklad när jag såg dem tillsammans.


   
SvaraCitera

Nittiosexor? [shake] Har de ens lärt sig att gå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon går i 7:an, snälla någon?!
95:a och 94:a hade vart okej, men vafan? EN 96:A?! Det är typ nu hon blir mogen och kommer in i puberteten. Angående knewling vill jag inte ens kommentera, usch. Lovar att få i din omgivning kommer tycka att det är okej, och tror inte hennes föräldrar blir så glada heller. Förresten ser de många tjejer upp till äldre killar i den åldern som hon är i, och därmed blir det lite status att ha en pojkvän som gå i gymnasiet.
Eller så är det att jämnåriga pojkar är för omogna, det brukar jag höra från tjejer i min klass(åk9) som trånar efter 17 - 18-åringar..


   
SvaraCitera

Är väl okej, tänk bara på det här med sexet (ifall ni nu ska pyssla med sånt). Jag skulle vara väldigt försiktig ifall jag vore du.


   
SvaraCitera

Min syster är 13 och är tillsammans med en som är 17, så ja det är okej, men inte sex under 15.


   
SvaraCitera

Varför inte. Hon kanske kommit in i puberteten för länge sen och är mogen och allt du vill.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera