Aviseringar
Rensa alla

Jag, Adam, NiklasW och mrman är forumets pionjärer.


Vänta... I vems dröm steg jag nyss in i?Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Vem har kallat dig rasist?

På den här sidan är man rasist om man kritiserar invandringspolitiken, visste du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise: Vänta... I vems dröm steg jag nyss in i?

Trådens bästa inläggHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Trådens bästa inläggHjärta

Hjärta

Tackar tackar * bugar och bockar*Hjärta


   
SvaraCitera
Bakric

Stekaren:

Vem har kallat dig rasist?

Ganon:

På den här sidan är man rasist om man kritiserar invandringspolitiken, visste du inte det?

Precis, och det är därför vi (eller ja, ni, då jag inte sitter här så ofta numera) i judiskt manér måste terraformera debattklimatet här inne på ett värdigt sätt.Jaja, kanske inte så fullt värdigt med judeparalleller då de flesta omedelbart drar igång förintelserelät på högsta varv, MEN det är ju även därför man måste informera massorna om de kringliggande omständigheter som verkar för just den oansvariga invandringspolitik och det hårda och polariserande debattklimatet som råder i dagens Sverige Tumme upp


   
SvaraCitera
Kudhos

Ganon:

På den här sidan är man rasist om man kritiserar invandringspolitiken, visste du inte det?

Tyvärr väldigt lika i alla forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Tyvärr väldigt lika i alla forum.

Haha, förutom flashback möjligtvis där man inte ens rasist ifall man öppet anser att den "svenska rasen" är mer värld än andra raser, vilket tyvärr allt för många gör.

Tackar förövrigt för utmärkelsen trots att det stretar emot lite att dela den med stockholmsfjollan "adam", men tackar ödmjukast ändå. 


   
SvaraCitera
Kudhos

NiklasW:

Haha, förutom flashback möjligtvis där man inte ens rasist ifall man öppet anser att den "svenska rasen" är mer värld än andra raser, vilket tyvärr allt för många gör.

Tackar förövrigt för utmärkelsen trots att det stretar emot lite att dela den med stockholmsfjollan "adam", men tackar ödmjukast ändå. 

Flashback är ju ett undantag. Men övriga forum darrar lätt. 
Stockholmsfjollan "adam"? Utmärkelsen? Hänger inte med. nu. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Flashback är ju ett undantag. Men övriga forum darrar lätt.

Finns några andra undantag också. Nordisk.nu t.ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du glömde Anura.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Flashback är ju ett undantag. Men övriga forum darrar lätt. 
Stockholmsfjollan "adam"? Utmärkelsen? Hänger inte med. nu. 🙁

Stekaren utnämnde oss till forumets pionjärer. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Ganon:

Finns några andra undantag också. Nordisk.nu t.ex.

Kände ej till. Dock så är jag inte så insatt i vilka forum som är frispråkliga. 🙁


   
SvaraCitera
Kudhos

NiklasW:

Stekaren utnämnde oss till forumets pionjärer. 

aha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hände med alfahannen, blev han bannad igen?? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Kände ej till. Dock så är jag inte så insatt i vilka forum som är frispråkliga. 🙁

Nordisk.nu är mindre frispråkligt åt andra hållet, som antyds av namnet. Tycker dock att det påstådda åsiktsförtrycket här är starkt överdrivet.


   
SvaraCitera