Aviseringar
Rensa alla

jag älskar


kexx:

min tatuering

den va fin 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

den va fin 😀

pusss!


   
SvaraCitera

Usch


   
SvaraCitera

kexx:

pusss!

(:[cool]


   
SvaraCitera

kexx:

unga tjejer? ganska lustigt!
hur ser det ut egentligen när man har tagit bort tatuering? det ser väl ut som fan?
tack![smile]

Många skulle bli mammor och då tog de bort tatueringarna. Tror det mest var "tråkiga" tribals på vaderna och liknande.
Tanklösa tatueringar helt enkelt.
De körde med laser som hade sönder pigmenten i tatueringen. Vissa färger gick bort väldigt bra, andra inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

tog de bort tatueringarna. Tror det mest var "tråkiga" tribals på vaderna och liknande.

tribals kan dö, så det var bra!


   
SvaraCitera

kexx:

tribals kan dö

Och kinesiska tecken! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Och kinesiska tecken! [no-no]

verkligen


   
SvaraCitera

Myksa:

Och kinesiska tecken! [no-no]

Svenska tecken är så mycket bättre! Två vikingahorn och en dolme, fyfan. [cool]
Min kompis har bolibompadraken tatuerad på vaden [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Svenska tecken är så mycket bättre! Två vikingahorn och en dolme, fyfan. [cool]
Min kompis har bolibompadraken tatuerad på vaden [crazy]

några av mina vänner har kukar på låret. idiotiv![no-no]


   
SvaraCitera

eh,inte speciellt fin,gillar inte blommor,för tjejig och random och placeringen va ful[tard]


   
SvaraCitera

kexx:

tack!
du är också söt!

Hihi [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

,inte speciellt fin,gillar inte blommor,för tjejig och random och placeringen va ful[tard]

oki! jag är nööjd med den.


   
SvaraCitera

kexx:

oki! jag är nööjd med den.

well,d är du som ska ha den och se den varje dag,så jag bryr mig inte,jag skulle ialf inte gjort en sån på den placeringen för 1.placeringen är enligt mig asful. 2.blommor?gillar inte blomtatueringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

well,d är du som ska ha den och se den varje dag,så jag bryr mig inte,jag skulle ialf inte gjort en sån på den placeringen för 1.placeringen är enligt mig asful. 2.blommor?gillar inte blomtatueringar.

snälla kan du skriva det istället för bara ett jävla d? och sen göra mellanslag efter punkter. är förjävla jobbigt att läsa det du skriver.

och jag ifrågasatte inte varför du inte skulle vilja göra den för du sa exakt samma sak här

Tözen:

eh,inte speciellt fin,gillar inte blommor,för tjejig och random och placeringen va ful[tard]


   
SvaraCitera