Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar dig


Ämnesstartare

och då behöver man ju inte säga det

Jo det behöver man, det finaste man kan få höra från någon! Låter som guld i mina öron om man verkligen menar det.


   
SvaraCitera

BlueViews:
Jo det behöver man, det finaste man kan få höra från någon! Låter som guld i mina öron om man verkligen menar det.

det finaste är om det inte behöver sägas


   
SvaraCitera

df rqp:

det finaste är om det inte behöver sägas

df rqp:

det finaste är om det inte behöver sägas

alla måste säga det, annars går det inte veta


   
SvaraCitera
penja

Vet inte. Har aldrig sagt att jag älskar någon. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

alla måste säga det, annars går det inte veta

Håller med 100% å har inget emot att varken höra eller säga det om man verkligen menar det


   
SvaraCitera

BlueViews:

Håller med 100% å har inget emot att varken höra eller säga det om man verkligen menar det

jag sa de till mitt ex o det var skit läbbigt först, sen sa jag de 1000 gånger.. men han sa först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag sa de till mitt ex o det var skit läbbigt först, sen sa jag de 1000 gånger.. men han sa först

Jo det är det jag menar... Killar har nog svårare att hantera "jag älskar dig" än tjejer. För tjejer är det som att en dröm går i uppfyllelse när de får höra det från killen. Men hur e det för killen att höra det å att tjejen är först på köpet ?:S


   
SvaraCitera

BlueViews:

Jo det är det jag menar... Killar har nog svårare att hantera "jag älskar dig" än tjejer. För tjejer är det som att en dröm går i uppfyllelse när de får höra det från killen. Men hur e det för killen att höra det å att tjejen är först på köpet ?:S

många kan nog bli rädda och känna att dom inte har kontrollen


   
SvaraCitera

ge han en puss och säg lite kaxigt "love you....boy!"


   
SvaraCitera

Jag sa det först. Jag var full och vi låg i ett festivaltält. Han sa: "ok". 


   
SvaraCitera

BlueViews:

Jo det är det jag menar... Killar har nog svårare att hantera "jag älskar dig" än tjejer. För tjejer är det som att en dröm går i uppfyllelse när de får höra det från killen. Men hur e det för killen att höra det å att tjejen är först på köpet ?:S

Bs


   
SvaraCitera

Det är ju knäppt att dessa ord räknas som något slags löfte eller värsta stora grejen över huvud taget. det är ju bara ord. Alla lägger olika betydelser i dem. 


   
SvaraCitera
penja

framtidsmord:
Det är ju knäppt att dessa ord räknas som något slags löfte eller värsta stora grejen över huvud taget. det är ju bara ord. Alla lägger olika betydelser i dem. 

Tänkte på detta. Folk har sagt att dom älskar mig, spec på fyllan, haha. Och har verkligen sett det som tomma ord. Däremot vågar jag själv inte använda dem då de kanske betyder väldigt mycket för mottagaren. Så, jag vet inte riktigt vad det betyder för mig. 


   
SvaraCitera

FruLiten:
Klart du kan säga det först.

om du känner för att säga det.


   
SvaraCitera

antagligen har ni en bra relation eftersom du känner så.


   
SvaraCitera