Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar er!


Ämnesstartare

AddeGranberg:

Hey grandpa, 1800 talet är över.

Dags för en renässans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:
Fick nog av att vara en bitter hatare helt enkelt.

Han menade alla. Kan du sluta tro att du är huvudkaraktären här tack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Han menade alla. Kan du sluta tro att du är huvudkaraktären här tack?

Precis!


   
SvaraCitera
time
 time

dazed:

jag vill att vi ska hata varandra av rätt anledningar. Jag är ganska gammeldags antar jag.

Om jag kunde brodera, skulle jag brodera detta citat och hänga det på väggen. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om jag kunde brodera, skulle jag brodera detta citat och hänga det på väggen. Hjärta

Nästan värt att lära sig va?


   
SvaraCitera

dazed:
För att citera en gammal numera avreggad umare när han läxade upp en nyreggad användare: "man skall vara bitter och hata kapitalismen."

dazed:

Det vore trevligt men jag vill att vi ska hata varandra av rätt anledningar. Jag är ganska gammeldags antar jag.

Om jag någon gång skall göra en coffe table-bok med bevingade ord så ska jag citera dig Hjärta


   
SvaraCitera
salmon

AddeGranberg: Man ska vara sig själv.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Om jag någon gång skall göra en coffe table-bok med bevingade ord så ska jag citera dig Hjärta

Jag vet inte om det är värt att göra coffe table-böcker idag, ingen kommer ju någonsin kunna trumfa Cosmo Kramer's Coffe table book about coffe tables. Men tack du är för rar.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag vet inte om det är värt att göra coffe table-böcker idag, ingen kommer ju någonsin kunna trumfa Cosmo Kramer's Coffe table book about coffe tables. Men tack du är för rar.

Nä det är väl sant, men jag vägrar bli en bloggare på Café eller något sådant så jag siktar på coffe table-litteratur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nä det är väl sant, men jag vägrar bli en bloggare på Café eller något sådant så jag siktar på coffe table-litteratur

Någon behöver skita ner coffe tablegenren lite, ge ut böcker med lite jävla kuk och realism, jag tror du är mannen för jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Welcome to the dark side!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

We have cookies


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Welcome to the dark side!

Tackar!


   
SvaraCitera

dazed:

Någon behöver skita ner coffe tablegenren lite, ge ut böcker med lite jävla kuk och realism, jag tror du är mannen för jobbet.

Frågan blir då, har du tillräckligt mycket judiska gener för att kunna publicera mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
We have cookies

Mjölk också?


   
SvaraCitera