Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar Lady Gaga sometimes


Ämnesstartare

Finns sämre, men fyfan vad trött jag är på denna artist och hennes musik...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommit över stadiumet där man tycker musik som lady gaga var pinigt... gör d du med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kommit över stadiumet där man tycker musik som lady gaga var pinigt... gör d du med

Tycker ej att det är pinsamt. Blir bara lite förvånad då jag egentligen hatar musik som hennes - lyssnar typ bara på chillmusik annars![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Tycker ej att det är pinsamt. Blir bara lite förvånad då jag egentligen hatar musik som hennes - lyssnar typ bara på chillmusik annars![smile]

ah okajjjjjjjjjjjjj.


   
SvaraCitera

Tycker att många av Gagas låtar låter ganska intetsägande och lyssnar sällan på hennes musik, men gillar henne ändå pga hon har sådan integritet! Beundrar verkligen. Uppskattar musikvideorna och de popkulturella referenserna och hur hon påverkar musikbranchen i samma stuk som typ, MJ och Queen etc. Och framförallt hur det främst är hon som har kontroll över vad hon gör.

hannnah:

men utan videorna låter hon som vilkén britney spears/rihanna/beyonce//KE$HA () wtf som helst tycker jag

Tycker att Gaga har mycket bättre smak än dessa och distans till sina verk (även om beyoncé också är hemskt duktig), och är artist på många fler plan än t.ex ke$ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Tycker att Gaga har mycket bättre smak än dessa och distans till sina verk (även om beyoncé också är hemskt duktig), och är artist på många fler plan än t.ex ke$ha.

det är möjligt, men i mina öron är det ingen skillnad mellan dom, eller ok beyonce är ju rätt duktig. men de andra, nää[blush]


   
SvaraCitera