Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar min pojkvän - men han har blivit så ful!


Ämnesstartare

Min pojkvän var så snygg när vi träffades. Han var attraktiv för mig. På på senaste har han börjat använda så fula kläder o hans hår är skit fult... Vad gör man? Jag älskar honom väldigt djupt och han är en av mina bästa vänner. Han gör allt för mig. Han har gått ner mkt i vikt, fått ful frisyr och fått mer muskler (ja, bra men han har tränat sig väldigt smal på köpet) och tappat stilen.

Jag valde att berätta för honom att jag tycker han tappat sitt utseende och inte känner Samma attraktion längre.. Såklart var det hemskt att säga. Hemskt att såra någon sådär! Vad hade ni gjort? Gjorde jag rätt?

Han är 22 och jag är 19. Vi har ett långt förflutet.


   
Citera

Man kan ju säga vad som helst, allting beror bara på hur man säger det - right? Du kanske skulle gett honom uppmuntran till att t.ex. gå och klippa sig? Eller gett honom förslag på kläder i stil med "-åh, den här tröjan är du så underbart fin i." [cute]

Funderat på vad som är grunden till varför han inte orkar bry sig om sitt yttre längre?


   
SvaraCitera

han tyckte väl att du var ful så han kände att han också kunde bli det[confused]


   
SvaraCitera
Gifted

herregudjesus:

Han gör allt för mig. Han har gått ner mkt i vikt

Låter som om du pushar honom att ändra på sig, och du blir inte nöjd med resultatet... låter inte helt obekant.


   
SvaraCitera

Du är inte honom värd.


   
SvaraCitera

S3ON:

Du är inte honom värd.

meh sluta larva dig


   
SvaraCitera

fula ska vara ensamma


   
SvaraCitera

kebu12:

han tyckte väl att du var ful så han kände att han också kunde bli det

[bigsmile]


   
SvaraCitera

skrattade när jag såg rubriken, men det är fortfarande hemskt


   
SvaraCitera

herregudjesus:

Gjorde jag rätt?

ja


   
SvaraCitera

Bara du sa det på ett bra sätt så


   
SvaraCitera

åh usch va jobbigt
för dej o honom, man vill ju inte direkt höra "eh d vi måste prata, du har blivit så ful"

...vilket är precis vad min kommande man säkert kommer tänka när jag fött våra barn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppmuntrat honom och säger typ " så fin dy är idag älskling" bla bla bla .. U get it! Svårt bara. Jag blir så ledsen av att känna såhär. Men jag
Älskar min man ändå. Tjock som smal .. Men vad hade ni gjort ? Hade ni berättat vad ni kände ?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Gifted:

Låter som om du pushar honom att ändra på sig, och du blir inte nöjd med resultatet... låter inte helt obekant.

Tror inte att hon menade att han gick ner i vikt för hennes skull, gjorde hon?


   
SvaraCitera

Haha denna tråd...


   
SvaraCitera