Forumet - Jag är 1.80

Jag är 1.80

529 0 43
Jag är tjej, 180 cm över havet .. vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men försöker göra det bästa av situationen [y]. Har aldrig riktigt varit helt nöjd med min läng då jag är skapligt lång [cool]. För att inte göra saken värre, vad ska man undvika. Hört att dålig hållning gör saken mkt värre, nått mer?

Spana också in:

Stolt_kort:

dum eller man vill ju inte varalång som tjej själv är jag stolta 1,46 och vill inte bli en mm längre som sagt långa tjejer är bara fula och ska opereras

"Dvärgväxt används mycket sällan om människor som medicinsk term, och ordet "dvärg" förknippas i vissa fall med fördomsfullhet. Gränsen för att en individ skall kallas dvärg är 150 cm för en människa."
Stolt_kort:

taskig

du är taskig
du har sårat/irriterat hela befolkningen på UM
du är en hemsk dvärg
du ska krypa in i ett mörkt hörn
lägga dig i fosterställning
och vagga framm och tillbaka medans du säger
"jag är en stygg dvärg"
...
men ärligt... du har inte gett ett så trevligt intryck
är det sånt att \"No one hates themselves more than a midget does\"
jag misstänker det... du verkar inte ha så bra självförtroende eftersom du känner att du måste skapa en tråd om hur fula långa tjejer är och långa tjejer verkar vara något du känner är ett hot. Är du kanske en kort tjej. Med dåligt självförtroende? Som ibland önskar du såg ut som någon snygg vacker fantasiperson som du själv drömt ihop?