Forumet - Jag är 14 år och har kysst en 11 åring

Jag är 14 år och har kysst en 11 åring

1811 0 58
Jag är 14 år och jag har kysst en elva åring.. Inte bara kysst hon smekte mina bröst också. Jag ångrade det som in i helvete!Nej jag gillar inte yngre jag har bara haft äldre killar/tjejer som är typ minst 3 år äldre. Jag övertalade tjejen .. Kan jag åka dit för det? Hon ångrade sig mycket ! :( Är jag en pedofil ?:/ Nej jag är inget troll tro det eller ej.. Jag vill ha seriösa svar tack!

Spana också in:

Jonnybravo91:

Nä, för att vara pedofil måste du vara minst en 40-årig man, ha ett stort grått skägg och äga en skåpbil.

haha ja alla dom som uppfyller dessa kvitterier får ett så kallat pedo-leg som dom kan visa upp för barnen[crazy] "De e lungt jag e legitimerad pedofil,vill ni ta en åktur i farbrors stora bil?"[censur]
Paranormal_Cannabis:

haha ja alla dom som uppfyller dessa kvitterier får ett så kallat pedo-leg som dom kan visa upp för barnen[crazy] "De e lungt jag e legitimerad pedofil,vill ni ta en åktur i farbrors stora bil?"[censur]

Alltid! Har dem däremot långt vitt hår och runda linser till sina glasögon är dem bara weedförsäljare.

Svårt med gamla gubbar alltså.