Aviseringar
Rensa alla

Jag är 14 år och har kysst en 11 åring


Ämnesstartare

Jag är 14 år och jag har kysst en elva åring.. Inte bara kysst hon smekte mina bröst också. Jag ångrade det som in i helvete!Nej jag gillar inte yngre jag har bara haft äldre killar/tjejer som är typ minst 3 år äldre. Jag övertalade tjejen .. Kan jag åka dit för det? Hon ångrade sig mycket ! 🙁 Är jag en pedofil ?:/ Nej jag är inget troll tro det eller ej.. Jag vill ha seriösa svar tack!


   
Citera

BigFatCone:

Är jag en pedofil

nej


   
SvaraCitera

hennes päron blir nog ej glada kanske


   
SvaraCitera

BigFatCone:

Kan jag åka dit för det?

Nej


   
SvaraCitera

Åka dit för det? Ni båda är under 15, det är chill.

BigFatCone:

Är jag en pedofil ?

Nä, för att vara pedofil måste du vara minst en 40-årig man, ha ett stort grått skägg och äga en skåpbil.


   
SvaraCitera

BigFatCone:

Kan jag åka dit för det?

antagligen inte för att ni båda är minderåriga.


   
SvaraCitera

Känns förfärligt. Men mest för att 11åringar varken borde kyssa eller smeka någon, medan det är mer okej för 14åringar. Men nä.


   
SvaraCitera

BigFatCone:

Nej jag är inget troll tro det eller ej..

tror ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

antagligen inte för att ni båda är minderåriga.

okej bra.. [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Nä, för att vara pedofil måste du vara minst en 40-årig man, ha ett stort grått skägg och äga en skåpbil.

haha ja alla dom som uppfyller dessa kvitterier får ett så kallat pedo-leg som dom kan visa upp för barnen[crazy] "De e lungt jag e legitimerad pedofil,vill ni ta en åktur i farbrors stora bil?"[censur]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

haha ja alla dom som uppfyller dessa kvitterier får ett så kallat pedo-leg som dom kan visa upp för barnen[crazy] "De e lungt jag e legitimerad pedofil,vill ni ta en åktur i farbrors stora bil?"[censur]

Alltid! Har dem däremot långt vitt hår och runda linser till sina glasögon är dem bara weedförsäljare.

Svårt med gamla gubbar alltså.


   
SvaraCitera

Jag har bilder på 11åriga brudar som smeker 14åriga brudars pattar just nu i huvudet.

[cry]


   
SvaraCitera

låter sexigt


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Svårt med gamla gubbar alltså.

hehe ja skillnaden kan vara skrämmande hårfin.[crazy]


   
SvaraCitera

Semi:

i huvudet.

ja nu dröjer det inte länge förens du odlar långt vitt skägg och skaffar en stor skåpbil sen finns det ingen återvändo[no-no]


   
SvaraCitera