Aviseringar
Rensa alla

Jag är arg


Ämnesstartare

Om man ständigt är förbannad på allting. Alltså, allt.
Mänskligheten, samhället, sängen, golvet, maten och allt man gör..Och inte kan få ut sin ilska, vafan gör man då?

Kom med tips på hur man lättast får ut sin ilska, för jag skulle behöva några! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

döda


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

Kom med tips på hur man lättast får ut sin ilska, för jag skulle behöva några!

Slå sönder något/någon, skrik jättehögt, osv. Fast om du är ständigt förbannad på allting så borde du nog söka hjälp.


   
SvaraCitera

if life throws you a lemon..

MAKE LEMONADE [party][party][party][bigsmile][bigsmile][wink][wink][wink][crazy][crazy][crazy][crazy][shake][shake][y][y][party][badgrin][badgrin][bigsmile]

Image


   
SvaraCitera

skrika
springa
skaffa en boxnings säck


   
SvaraCitera

sluta bry dig om saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För kallt för o springa men när våren kommer!
Boxnings säck låter awesome, får investera en sån 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Fast om du är ständigt förbannad på allting så borde du nog söka hjälp.

I'm on it. Ska få en psykolog men såna tar jävligt lång tid att fixa, därför jag behöver tips medans 🙂


   
SvaraCitera

Träna tills du nästan kräks.


   
SvaraCitera

sov, funkar för mig


   
SvaraCitera

Alkizaliz:

Mänskligheten, samhället, sängen, golvet, maten och allt man gör..Och inte kan få ut sin ilska, vafan gör man då?

Man kan engagera sig politiskt på något vis, eller börja med kampsport, om man vill.


   
SvaraCitera

man går bärsärkagång med ett järnrör.

Nä men man kan ju försöka acceptera att alla är så dumma i huvudet som dem faktiskt verkar, fast det kan vara svårt.


   
SvaraCitera

Börja med någon kampsport eller boxning elr nåt. Jag brukar vara sån när jag mår piss och behöver bearbeta något skit jag vart med om. Vet inte hur det är med dig men en psykolog kanske vore något?


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

eller börja med kampsport

Funkar asbra.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

if life throws you a lemon..


   
SvaraCitera